Αφού έκανε πρεμιέρα στην προηγούμενη Έκθεση της Γενεύης, η Alfa Romeo 4C παρουσιάστηκε στη Φρανκφούρτη σε ένα νέο και αποκλειστικό χρωματισμό «Fluid Metal». Προγραμματισμένο να μπει στην παραγωγή το 2013, αυτό το διθέσιο compact supercar υιοθετεί την αρχιτεκτονική «κίνηση πίσω – κινητήρας στο κέντρο». Έχει μήκος περίπου στα 4 μέτρα και μεταξόνιο λιγότερο από 2.400 χλστ., ενώ η κατανομή βάρους είναι 40% στον εμπρός και 60% στον πίσω άξονα.
Το αμάξωμα είναι εξ’ ολοκλήρου από ανθρακονήματα, ενώ η δομή του πίσω πλαισίου και οι ζώνες παραμόρφωσης είναι από αλουμίνιο. Έτσι, το βάρος περιορίστηκε στα 850 κιλά, κάτι που επέφερε την εξαιρετική αναλογία των 4,25 κιλών/ίππο. Βέβαια, ουδείς γνωρίζει αν τα «εξωτικά» υλικά θα περάσουν και στην έκδοση παραγωγής. Μάλλον, όχι, εκτός αν στην Alfa δεν τους ενδιαφέρουν οι μαζικές πωλήσεις του μοντέλου…
Το όνομα «4C Concept» έχει άμεση σχέση με τη χρήση του κύλινδρου 1750 Turbo κινητήρα άμεσου ψεκασμού, ο οποίος αποδίδει πάνω από 200 ίππους. Συνδυασμένος με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη «Alfa TCT», ο κινητήρας επιτρέπει στο πρωτότυπο 4C να επιταχύνει από τα 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερα από 5 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα ανέρχεται σε 250 χλμ./ώρα. Άλλο ένα «δάνειο» από τις «κανονικές» Alfa αποτελεί το σύστημα δυναμικού ελέγχου Alfa D.N.A.
Πηγή: autotriti.gr