Η Toyota Motor Europe (TME) μέσα από επίσημη τελετή που διοργάνωσε πρόσφατα στην Ρώμη, ανακοίνωσε τους νικητές του βραβείου 2016 «Ichiban» (Νο 1) European Customer Recommendation.

Η πελατοκεντρική φιλοσοφία Customer First ανέκαθεν υπήρξε στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων της φίρμας και αποτελεί τμήμα του DNA της.  Με αυτό το κριτήριο, συνολικά 46 βραβεία δόθηκαν σε εμπόρους λιανικής από 34 αγορές, σε αναγνώριση των εξαιρετικών τους επιδόσεων στα αποτελέσματα απόλυτης εξυπηρέτησης πελατών για  τις υπηρεσίες που προσφέρονται από τις Πωλήσεις και το Aftersales.

Φέτος είναι η 10η έκδοση των Βραβείων Ichiban, που σηματοδοτεί μία αλλαγή από την «Ικανοποίηση Πελατών» στην «Απόλυτη Εμπιστοσύνη των Πελατών μας προς την μάρκα».

Περίπου 2.300 Ευρωπαίοι έμποροι αξιολογήθηκαν για τις επιδόσεις τους στο πλαίσιο του διαγωνισμού «Ichiban», καθώς και στην επιχειρηματική τους απόδοση.

Ανάμεσα στους 46 κορυφαίους Ευρωπαίους Εμπόρους λιανικής της Τoyota στον τομέα Εξυπηρέτησης Πελατών, η εταιρεία «Νίκη Βαμβακάρη ΑΕ» κατέκτησε επάξια την Πανευρωπαϊκή διάκριση «Ιchiban» για τη φετινή χρονιά.

H «Νίκη Βαμβακάρη ΑΕ» δραστηριοποιείται με συνέπεια επί συνεχείς 10ετίες στην Σύρο, φροντίζοντας διαρκώς για την απόλυτη ικανοποίηση των πελατών του τόσο στο νησί, όσο και στην ευρύτερη περιοχή.

Διαθέτει, όπως άλλωστε όλο το εξουσιοδοτημένο δίκτυο της Toyota στην Ελλάδα, υπερσύγχρονη υποδομή, εξειδικευμένη γνώση και εμπειρία και παρέχει καινοτόμες υπηρεσίες μέσα από άριστα εκπαιδευμένο ανθρώπινο δυναμικό.

Νίκος Τσάδαρης