Λίγες ημέρες μετά το λανσάρισμα του πρωτότυπου Ciel της Cadillac και ήδη στη GM σκέφτονται να δώσουν το πράσινο φως για την παραγωγή του μοντέλου τόσο σε sedan όσο και σε cabrio έκδοση.
Προφανώς ήταν τόσο ένθερμες οι αντιδράσεις από το –ομολογουμένως- εντυπωσιακό πρωτότυπο της Cadillac, που οι διευθύνοντες της General Motors ενδέχεται να ανακοινώσουν ακόμα και φέτος πως το μοντέλο θα πάρει το δρόμο προς την παραγωγή. Προορίζεται να αποτελέσει τη νέα ναυαρχίδα της Cadillac, έναν ρόλο που μέχρι τώρα προοριζόταν να κατέχει η μελλοντική ΧΤS. Το πολυτελές μοντέλο κατά τα φαινόμενα θα στηριχθεί στη νέα πλατφόρμα Omega του ομίλου.
Παρόλο που το στιλ του νέου μοντέλου παραμένει μυστήριο, δε θα μας κάνει εντύπωση αν το πρωτότυπο Ciel δανείσει μέρος της αισθητικής του. Αν όλα πάνε όπως τα υπολογίζουν στη GM, μέχρι το 2015 θα δούμε δύο εκδοχές της νέας ναυαρχίδας της ιστορικής αμερικάνικης εταιρείας: μία sedan και μία cabrio.
Με όνομα βαρύ
Κάποτε το όνομα της Cadillac ήταν συνώνυμο της πολυτέλειας στη Βόρεια Αμερική. Η ιστορική φίρμα, όμως, πέρασε δύσκολες στιγμές, μα πλέον δείχνει να βρίσκει εκ νέου το δρόμο της, όπως αποδεικνύεται και από το πλήθος σχεδίων που έχει για το εγγύς μέλλον. Αρχικά ετοιμάζει την ATS, ένα μεσαίο μοντέλο που σκοπεύει να μπει σφήνα στο γερμανικό και ιαπωνικό κατεστημένο των BMW Σειρά 3, Mercedes C-Class και Lexus IS.
Επιπλέον, από το 2013 ένα νέο μεγάλο μοντέλο που θα βασιστεί στο πρωτότυπο XTS θα αντικαταστήσει τόσο τη DTS όσο και την STS. Τέλος, στην Cadillac προγραμματίζουν την ELR, την έκδοση παραγωγής του ηλεκτρικού coupe πρωτότυπου Converj EV. Στη GM, όμως, θεωρούν πως η Cadillac χρειάζεται ένα μοντέλο – σημαία, κάτι σαν σήμα κατατεθέν, και φαίνεται πως το βρήκαν στο «πρόσωπο» του πρωτότυπου Ciel.
Δυο λόγια για το Ciel Concept
H Cadillac παρουσίασε στο Pebble Beach της Καλιφόρνια το πρωτότυπο Ciel, ένα 4θυρο ανοικτό υβριδικό grand tourer όχημα, το οποίο φέρει ζάντες 22 ιντσών και ελαστικά 265/35 R32. Η μορφή του είναι άκρως εντυπωσιακή, γεγονός που συνεπικουρείται από τις διαστάσεις του.
Πιο συγκεκριμένα, το μήκος του είναι 5.174 χλστ., το πλάτος 1.968 χλστ. και το ύψος 1.270 χλστ., ενώ το μεταξόνιό του ορίζεται στα 3.175 χλστ. Κάτω από το μακρύ καπό του εδρεύει ένα V6 twin-turbo μοτέρ άμεσου ψεκασμού 3,6 λτ., το οποίο αποδίδει 425 ίππους και 583 Nm ροπής. Συνεργάζεται, τέλος, με έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτείται από μπαταρίες ιόντων λιθίου.
Πηγή: autotriti.gr