Επιβεβαιώνεται πλέον και επίσημα ότι η 7ης γενιάς 911 θα έχει βασικό boxer στα 3,4 λίτρα, καθώς και το πρώτο χειροκίνητο κιβώτιο 7 σχέσεων. Προς το παρόν το μοντέλο θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις με 350 και 400 ίππους
Η Porsche έρχεται πλέον να επιβεβαιώσει τα παραπάνω με την επίσημη ανακοίνωση των τεχνικών στοιχείων του μοντέλου. Βασικές αλλαγές στο αμάξωμα, εκτός από την εμφάνιση είναι το κατά 100 χιλιοστά μεγαλύτερο μεταξόνιο, το μειωμένο ύψος, και οι ζάντες που μπορούν να είναι έως 20 ιντσών, καθώς και το μεγαλύτερο εμπρός μετατρόχιο.
Από την άλλη, η νέα 911 διαθέτει πλέον αμάξωμα από αλουμίνιο που προσφέρει μείωση της τάξης των 45 κιλών, και σε συνδυασμό με το πιο στιβαρό αμάξωμα και την πίσω αεροτομή που ανακλίνεται, θα χαρίσουν στο αυτοκίνητο απαράμιλλα οδικά χαρακτηριστικά, για άλλη μια φορά.
Η εταιρεία λέει ότι το εσωτερικό της νέας 911 είναι εμπνευσμένο από την Porsche Carrera GT με τον οδηγό να βρίσκεται πιο κοντά στα χειριστήρια, και το λεβιέ των ταχυτήτων να είναι τοποθετημένο πιο ψηλά (η κεντρική κονσόλα έχει σχήμα που προς τα εμπρός έχει ανοδική κλίση), αλλά και πιο κοντά στο τιμόνι. Σε κάθε περίπτωση, πάντως ακόμη ένα τυπικό στοιχείο στους φίλους της 911 παραμένει στη θέση του. Αυτό δεν είναι άλλο από τη μίζα που βρίσκεται στα αριστερά του τιμονιού!
Η Porsche ανακοινώνει ότι όλες οι εκδόσεις έχουν κατανάλωση κάτω από τα 10 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων έχουν μειωθεί έως και κατά 16% σε σχέση με το μοντέλο που θα αντικαταστήσει. Στοιχεία που εκτός των άλλων, προκύπτουν και από τη χρήση συστήματος start&stop, νέας ηλεκτρομηχανικής υποβοήθησης στο τιμόνι, και τέλος με τη βοήθεια των κιβωτίων ταχυτήτων, που εκτός από το 7τάχυτο αυτόματο PDK διπλού συμπλέκτη, έχουμε και το πρώτο επίσης 7τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο στον κόσμο.
Η βασική έκδοση (Carrera) χρησιμοποιεί τον boxer κινητήρα των 3,4 λίτρων που αποδίδει 350 ίππους (για κανένα σύνολο δεν ανακοινώνεται η ροπή), που με το PDK επιτυγχάνει κατανάλωση της τάξης των μόλις 8,2 λίτρων/100 χιλιόμετρα (CO2: 194 γρ./χιλιόμετρο). Η επόμενη έκδοση που ακούει στον κωδικό Carrera S ανεβαίνει στα 3,8 λίτρα και αποδίδει 400 ίππους. Εδώ η κατανάλωση είναι τα 8,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα επίσης με PDK (CO2: 205 γρ./χιλιόμετρο).
Στον τομέα των επιδόσεων, η Carrera θέλει 4,6 δλ. για τα 0-100 χ.α.ω. (4,4 δλ. με το πακέτο Sport Chrono), ενώ η Carrera S χρειάζεται 4,3 και 4,1 δλ. αντίστοιχα. Τέλος, το μοντέλο εκτός από το νέο ηλεκτρομηχανικό σύστημα υποβοήθησης στο τιμόνι, το πιο φαρδύ μετατρόχιο εμπρός, και το μεγαλύτερο μεταξόνιο που θα του εξασφαλίσουν καλύτερη οδική συμπεριφορά, έχει και λειτουργία που η Porsche ονομάζει «active roll stabilisation system» και για πρώτη φορά περιλαμβάνεται στις 911 με το Dynamic Chassis Control (PDCC), με στόχο την περεταίρω μείωση των κλίσεων στις στροφές.
Τέλος, οι παραγγελίες θα ξεκινήσουν την 1η Σεπτεμβρίου στη Γερμανία, με την τιμή εκεί να εκκινεί από τα 88.038 ευρώ για την 911 Carrera, και από τα 102.436 ευρώ για την 911 Carrera S.
Πηγή: autotriti.gr