Η Citroen με το νέο τηλεοπτικό σποτ που αφορά στο νέο C4 Cactus εστιάζει στις ιδιαίτερα ελκυστικές τιμές των νέων Euro 6 κινητήρων, προβάλλοντας την αρχική τιμή του 1.2 κινητήρα βενζίνης PureTech συμπεριλαμβανομένου του οφέλους της απόσυρσης.
Η καμπάνια εστιάζει στη μοναδική εμφάνιση του μοντέλου, το οποίο έχει βραβευτεί ως «World Car Design 2015», διάκριση που εξασφάλισε χάρη στο μοναδικό του σχεδιαστικό χαρακτήρα που συνδυάζει ιδανικά το ξεχωριστό στυλ με την πρακτικότητα, αλλά και στην εξαιρετική τιμή του. Οι σύγχρονοι κινητήρες βενζίνης PureTech και πετρελαίου BlueHDi, τεχνολογίας Euro 6 προσφέρουν κορυφαία δύναμη και οικονομία, καθώς και μηδενικά τέλη κυκλοφορίας στην έκδοση 1.6 BlueHDi 100 ETG S&S. Όλα τα προηγούμενα μαζί με πέντε χρόνια εγγύησης, κάνουν το C4 Cactus μια πολύ δυνατή πρόταση.
Οι κινητήρες τελευταίας γενιάς συνδυάζουν την οικονομική οδήγηση και εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης καυσίμου, ενώ ο πελάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ 1.2 lt βενζίνης ή 1.6 lt πετρελαίου και με εξελιγμένο σύστημα start & stop και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων ETG.
Παράλληλα ενδιαφέρον παρουσιάζει ο πλούσιος εξοπλισμός που περιλαμβάνει εργοστασιακή οθόνη αφής 7’’, navigation, Bluetooth και δυνατότητα σύνδεσης με smartphone, συστήματα όπως το Pack Park Assist που υπολογίζει το διαθέσιμο χώρο στάθμευσης, κάνουν το C4 Cactus σοβαρό αντίπαλο απέναντι στον ανταγωνισμό του.
Η νεανική σχεδίαση και το ευχάριστο εσωτερικό, η παγκόσμια καινοτομία των airbumps, που προστατεύουν το αμάξωμα από μικροσυγκρούσεις και γρατζουνιές, οι πολλές δυνατότητες διαμόρφωσης του εξωτερικού και της καμπίνας των επιβατών, ώστε δύσκολα ένα C4 Cactus να είναι ολόιδιο με ένα άλλο, ο πλούσιος εξοπλισμός του, οι συμφέρουσες τιμές για ένα crossover και το χαμηλό κόστος χρήσης καθιστούν το C4 Cactus ένα πολυπρόσωπο αυτοκίνητο, που μπορεί να αποκτήσει κανείς από μόλις 13.140 ευρώ.
Επιπλέον, η Citroen συνεχίζει να προσφέρει στους πελάτες της το όφελος της απόσυρσης, σε ολόκληρη τη γκάμα της.
Νίκος Τσάδαρης