Είναι γεγονός πως η Alfa Romeo Giulia, τον τελευταίο καιρό έχει αποσπάσει τη προσοχή του δημοσιογραφικού κι όχι μόνο κόσμου. Έτσι είναι απόλυτα λογικό που η 4C έχει μείνει απλά σαν ανάμνηση στο μυαλό μας. Αυτή την ανάμνηση όμως τη ζωντανεύει η βελτιωτική εταιρεία Zender, η οποία κάνει μια 4C ακόμα πιο σπορ και δυναμική τόσο στην εμφάνιση, όσο και τον κινητήρα της. Στο εξωτερικό μέρος, ξεχωρίζει ο εμπρός καινούργιος προφυλακτήρας που διαθέτει μεγάλες εισαγωγές αέρα (ακόμα και κάτω από τα φωτιστικά σώματα). Όμως και οι θόλοι έχουν διευρυνθεί ώστε να χωρέσουν οι ζάντες μεγαλύτερης διάστασης, ενώ στο πίσω μέρος υπάρχει νέος διαχύτης, καθώς και νέες απολήξεις του συστήματος εξαγωγής. Γενικότερα στο αμάξωμα της Alfa Romeo 4C έχουν χρησιμοποιηθεί πολλά μέρη από ανθρακονήματα, τα οποία μειώνουν το συνολικό βάρος του αμαξώματος κατά 15 κιλά, φτάνοντάς το έτσι στα 880. Το εσωτερικό της 4C by Zender διαθέτει επενδύσεις από αλκαντάρα. Ελαφρώς «γαργαλημένος» είναι κι ο κινητήρας 1.750 TBi που κινεί την 4C, μιας ο εγκέφαλος επαναχαρτογραφήθηκε κι έτσι η συνολική ιπποδύναμη αγγίζει τους 275 ίππους έναντι των εργοστασιακών 240 ίππων. Αύξηση όμως επήλθε και στη ροπή που πλέον είναι 400 Nm (έναντι 350 Nm). Έτσι το 0-100 χλμ/ώρα ολοκληρώνεται σε 4,3 δλ., με τη τελική ταχύτητα να φτάνει τα 265 χλμ/ώρα. alfa3 alfa2 Πηγή: autotriti.gr