Μόλις χτες προέκυψε μια διαρροή της νέας γενιάς της Mercedes ML, με την επιβεβαίωση από την ίδια την εταιρεία να ακολουθεί λίγες ώρες αργότερα. Η τρίτη πλέον γενιά φέρει ιδιαίτερα ανανεωμένη εμφάνιση με νέα μάσκα, και φωτιστικά σώματα, καθώς και προφυλακτήρες εμπρός/πίσω, πιο γλυπτό αμάξωμα, και μεγαλύτερες ζάντες που ξεκινούν από τις 17 ίντσες και φτάνουν έως τις 21, ανάλογα με την έκδοση (π.χ. AMG).
Αντίστοιχα μεγάλη πρόοδο έχουμε και στο εσωτερικό, αφού τόσο η διάταξη και ο σχεδιασμός έχουν αλλάξει σημαντικά. Η ποιότητα καθώς και η εργονομία βέβαια παραμένουν σε κορυφαία επίπεδα, ενώ η εταιρεία αναφέρει ότι σημαντική δουλειά έχει γίνει και όσον αφορά στην αύξηση των εσωτερικών χώρων. Ο σχεδιασμός του ταμπλό θυμίζει ελαφρά την S-Class, ενώ υπάρχουν μεγάλες επιφάνειες με επένδυση ξύλου, πιο φαρδιά κεντρική κονσόλα, λεπτομέρειες αλουμινίου, ανανεωμένο σύστημα Comand, καθώς και πανοραμική οροφή.
Κινητήρες
Από πλευράς μηχανικών συνόλων, η νέα ML, τουλάχιστον αρχικά θα διατίθεται με δύο κινητήρες πετρελαίου και έναν βενζίνης. Η βενζινοκίνητη έκδοση ακούει στον κωδικό ML 350 BlueEfficiency, και χρησιμοποιεί V6 κινητήρα στα 3,5 λίτρα με την απόδοση στους 306 ίππους και τα 370 Nm ροπής, ενώ η τελική ταχύτητα θα φτάνει έως τα 235 χ.α.ω. Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι η ML 250 Bluetec που χρησιμοποιεί τετρακύλινδρο κινητήρα 2,1 λίτρων με την απόδοση στους 204 ίππους και τα 500 Nm ροπής! Ακολουθεί η έκδοση ML 350 Bluetec με κινητήρα 3,0 λίτρων V6, και την απόδοση στους 254 ίππους και τα 619 Nm ροπής. Τα 0-100 χ.α.ω. θα έρχονται σε μόλις 7,5 δλ. ενώ η τελική του θα είναι η τα 224 χ.α.ω. Σε κάθε περίπτωση η κίνηση θα μεταδίδεται στους 4 τροχούς, μέσω αυτόματου κιβωτίου 7G-Tronic Plus.
Τέλος, η νέα ML θα διαθέτει κορυφαία τεχνολογία με συστήματα όπως: Airmatic (ανάρτηση), Active Curve, Night View Assist Plus (με λειτουργία αναγνώρισης πεζού), Speed Limit Assist, Lane Keeping Assist, Blind Spot Assist, Active Park Assist και Distronic Plus. Σε κάθε περίπτωση υπενθυμίζουμε ότι η νέα ML θα κάνει την πρώτη της εμφάνιση στο κοινό, στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο.
Πηγή: autotriti.gr