Μπορεί να μην έχουν δοθεί ακόμη στη δημοσιότητα οι φωτογραφίες της τελικής μορφής του νέου Mini Coupe, όμως η εταιρεία προχωρά στην παρουσίαση των τεχνικών στοιχείων του αυτοκινήτου που θα δούμε στη Φρανκφούρτη, έστω και με τις επίσημες καμουφλαρισμένες φωτογραφίες που σας παρουσιάζουμε.
Έτσι το αυτοκίνητο που πριν λίγο καιρό αποθανατίστηκε στην πίστα του Nurburgring για τις τελικές του ρυθμίσεις, και θα κάνει την παρθενική του δημόσια εμφάνιση στην έκθεση της Φρανκφούρτης το Σεπτέμβριο, είναι πλέον γεγονός. Η Mini δίνει στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες της τελικής μορφής του μοντέλου, κρατώντας όμως σε αγωνία το κοινό, αφού το πίσω μέρος που είναι και το πιο σημαντικό στο Mini Coupe, είναι ακόμη καμουφλαρισμένο. Η οροφή έχει σχεδιασμό που η Mini ονομάζει «helmet roof», ενώ η εταιρεία ανακοινώνει ότι το συγκεκριμένο της μοντέλο θα έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά, αλλά και τις πιο καυτές επιδόσεις από οποιοδήποτε άλλο Mini.
Έτσι, το αμάξωμα του είναι κατά 29 χιλ. χαμηλότερο από την υπόλοιπη γκάμα των Mini, ενώ για την βέλτιστη οδική συμπεριφορά καθώς και για την καλύτερη αεροδυναμική του αμαξώματος, το Coupe θα είναι το πρώτο Mini με ηλεκτρική αεροτομή στο πίσω μέρος που θα εκτείνεται αυτόματα μετά τα 80 χ.α.ω., και θα κλείνει μόλις η ταχύτητα του αυτοκινήτου πέσει κάτω από τα 60 χ.α.ω. Οι διαστάσεις του αυτοκινήτου είναι τα 3.728×1.683×1.378 χιλ. για ΜxΠxΥ, και 2.467 χιλ. για το μεταξόνιο. Ως βασικός εξοπλισμός θα διατίθεται χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων, ενώ ως επιπλέον εξοπλισμός θα διατίθεται το αυτόματο επίσης έξι σχέσεων για τις εκδόσεις: MINI Cooper S Coupé, MINI Cooper Coupé και MINI Cooper SD Coupé.
Κινητήρες
Η βασική έκδοση βενζίνης είναι η Cooper Coupé με το αυτοκίνητο να χρησιμοποιεί τον κινητήρα των 1,6 λίτρων. Η απόδοση κυμαίνεται στους 122 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και στα 160 Nm ροπής στις 4.250 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 9.0 δλ. και η τελική ταχύτητα σταματά στα 204 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του αυτοκινήτου είναι τα 5,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι τα 127 γρ./χιλιόμετρο.
Η έκδοση Cooper S Coupé χρησιμοποιεί επίσης κινητήρα 1,6 λίτρων που με υπερτροφοδότηση αποδίδει 184 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 240 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 6,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 230 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 5,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων CO2 είναι τα 136 γρ./χιλιόμετρο.
Η ταχύτερη έκδοση είναι η John Cooper Works Coupé με τον υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 1,6 λίτρων να αγγίζει τους 211 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και τα 260 Nm ροπής στις 1.850 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε μόλις 6,4 δλ, ενώ η τελική ταχύτητα σταματά στα 240 χ.α.ω. Η μέση τιμή κατανάλωσης είναι τα 7,1 λίτρα/100 χιλιόμετρα με τους ρύπους CO2 να είναι τα 165 γρ./χιλιόμετρο.
Η μοναδική έκδοση πετρελαίου ονομάζεται Cooper SD Coupé και χρησιμοποιεί υπερτροφοδοτούμενο σύνολο με άμεσο ψεκασμό στα 1.995 κ.εκ. Εδώ η απόδοση φτάνει τους 143 ίππους στις 4.000 σ.α.λ. και τα 305 Nm ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Τα 0-100 χ.α.ω. έρχονται σε 7,9 δλ. ενώ η τελική ταχύτητα είναι τα 216 χ.α.ω. Η μέση κατανάλωση του είναι τα μόλις 4,3 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ οι εκπομπές ρύπων είναι τα 114 γρ./χιλιόμετρο.
Οι επίσημες φωτογραφίες του «καμουφλαρισμένου» Mini Coupe:
Η Mini αναφέρει ότι το Coupe έχει την καλύτερη οδική συμπεριφορά και τις πιο καυτές επιδόσεις από όλη την υπόλοιπη γκάμα της φίρμας.
Το Coupe είναι το πρώτο Mini με ηλεκτρική αναδιπλούμενη αεροτομή.
Υπάρχει και σταθερή αεροτομή, όμως η οροφή δεν έχει δει ακόμη το φως της δημοσιότητας.
Το αυτοκίνητο θα έχει πλήρες γκάμα με τρεις βενζινοκινητήρες και έναν πετρελαιοκινητήρα.
Πηγή: autotriti.gr