Καιρός να ανάψουν τα αίματα με τα μικρά GT, που ο συνδυασμός μικρού σχετικά βάρους και πολλών ίππων από τους τούρμπο κινητήρες προσφέρει κάτι παραπάνω από ζωντανές επιδόσεις. Στην κορυφή ξεχωρίζει το Mitsubishi Colt Ralliart, με το Citroen DS3 1,6 ΤΗP να ακολουθεί κατά πόδας. Στην τρίτη θέση βρίσκεται το Peugeot 207 Rallye. Οι Ιταλίδες μίνι ντίβες της παρέας δεν τα πάνε και τόσο καλά, με αποτέλεσμα μαζί με το Peugeot 207 GT να καταλαμβάνουν τις τελευταίες θέσεις στην κατάταξη, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι πάσχουν από επιδόσεις.
Μοντέλο | Ισχύς (PS/ σ.α.λ.) | 0- 100 χλμ./ ώρα (δλ.) |
60- 100 χλμ./ ώρα με 4η (δλ.) |
80- 120 χλμ./ ώρα με 5η (δλ.) |
Τελι- κή* (χλμ./ ώρα) |
Ελαστικά ** | Βάρος (κιλά) | Κατα- νάλω- ση (λτ./ 100 χλμ.) |
Mitsubishi Colt 1,5 Ralliart | 186/5.820 | 7,0 | 5,8 | 7,5 | 210 | 205/40/17 | 1.112 | 6,8 |
Citroen DS3 1,6 THP | 160/5.920 | 7,3 | 6,1 | 8,3 | 214 | 205/45/17 | 1198 | 6,7 |
Peugeot 207 Rallye | 152/5.800 | 8,1 | 6,1 | 8,4 | 210 | 215/45/17 | 1.241 | 7,0 |
Alfa Romeo MiTo 1,4 Multiair 135 PS TCT | 135/5.000* | 8,6 | 5,6 *** |
7,5 *** |
207 | 205/45/17 | 1.135 | 5,5 |
Opel Corsa 1,6 Gsi 5d | 154/5.020 | 8,2 | 6,2 | 8,5 | 210 | 215/45/17 | 1.269 | 7,3 |
Peugeot 207 GT | 155/5.830 | 8,2 | 6,3 | 8,5 | 210 | 215/45/17 | 1.271 | 7,0 |
Alfa Romeo MiTo 1,4 TB 155 PS | 155/5.000* | 8,8 | 5,9 | 8,0 | 215 | 215/40/18 | 1.233 | 6,5 |
Alfa Romeo MiTo 1,4 Multiair 135 PS | 135/5.000* | 9,0 | 7,6 | 11,0 | 207 | 215/45/17 | 1.233 | 5,6 |
* σύμφωνα με τον κατασκευαστή ** Με τα οποία έγιναν οι μετρήσεις *** Με kickdown
Mitsubishi Colt 1,5 Ralliart
Το καυτό Colt ξεχωρίζει για τον τούρμπο κινητήρα με μεταβλητό χρονισμό, που αποδίδει 186 πραγματικούς ίππους και απογειώνει το μικρό Mitsubishi από τα 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 7 δλ. Θετικά κρίνεται και η νέα μάσκα τύπου Jet Fighter, που τονίζει το δυναμισμό της κατασκευής. Το ανανεωμένο εσωτερικό δείχνει πιο ποιοτικό και κάποιες σπορ λεπτομέρειες, όπως τα μπάκετ καθίσματα, ξεχωρίζουν. Στο δρόμο το Colt Ralliart εμφανίζει πολύ καλή συμπεριφορά, με καλό κράτημα, αλλά και με κάποια τάση να γέρνει στις στροφές, χωρίς η ανάρτηση να θεωρείται μαλακή. Το ESP δεν απενεργοποιείται και έτσι η συμπεριφορά δε ρυθμίζεται ιδιαίτερα.
(+): Επιδόσεις, κινητήρας, σταθερότητα στις ευθείες, χώροι επιβατών
(-): ΕSP που δεν απενεργοποιείται, άνεση
Citroen DS3 1,6 THP
Το πιο δυνατό DS3 διαθέτει τούρμπο κινητήρα άμεσου ψεκασμού, που εξασφαλίζει δυναμικές επιδόσεις χάρη στους 160 δυναμομετρημένους ίππους του και στο εξατάχυτο κιβώτιο με το θετικό επιλογέα.
Η τονισμένη του εμφάνιση μέσα (ξεχωρίζουν τα μπάκετ καθίσματα) και έξω συνδυάζεται από μια ανάλογη οδική συμπεριφορά και κράτημα με ένα μικρό τίμημα στην άνεση.
Η μόνη παραφωνία είναι ουσιαστικά κάποια πλαστικά στο κάτω μέρος του ταμπλό, που δενέχουν τόσο καλή υφή. Κατά τα άλλα, το καυτό DS3 είναι μέσα στις πρώτες θέσεις επιλογής για ένα σύγχρονο GΤ.
(+): Εμφάνιση, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, ποιότητα, δυνατότητες εξατομίκευσης
(-): Ποιότητα κάποιων πλαστικών, άνεση
Peugeot 207 Rallye
Οι καιροί αλλάζουν. Το ανανεωμένο 207 Rallye έχει το όνομα, αλλά όχι και την χάρη των αντίστοιχων και πάλαι ποτέ 205 και 106. Πλέον είναι ένα πολύ καλό GΤ και δε θα μπορούσε να λείπει από την τριάδα των πιο γρήγορων της κατηγορίας του. Το 207 Rallye όμως δεν ξεχωρίζει μόνο για τις επιδόσεις του 1,6 τούρμπο κινητήρα άμεσου ψεκασμού των 152 δυναμομετρημένων ίππων, που εξασφαλίζουν δυναμικές επιδόσεις. Μπορεί να μην έχει τον κοφτερό χαρακτήρα που περιμένει κανείς στο άκουσμα Rallye, αλλά με σπορ διάκοσμο, δυνατά φρένα και ικανό στις στροφές, το 207 μπορεί να προσφέρει οδηγικές συγκινήσεις.
(+): Κινητήρας, επιδόσεις, οδική συμπεριφορά, εμφάνιση, καθίσματα
(-): Όχι τόσο Rallye, ΕSP που δεν απενεργοποιείται
Πηγή: autotriti.gr