Μετά από τη «διαρροή» των φωτογραφιών της νέας Coupe έκδοσης της Mercedes C-Class (για δεύτερη φορά), και μόλις δύο εβδομάδες πριν το ντεμπούτο του μοντέλου στην έκθεση του Παρισιού, η εταιρεία δίνει πλέον στη δημοσιότητα τις επίσημες φωτογραφίες καθώς και τα τεχνικά του στοιχεία.

Από πλευράς μηχανικών συνόλων, στην Ευρώπη η C-Class Coupe θα χρησιμοποιεί τρεις βενζινοκινητήρες και δύο πετρελαιοκινητήρες, ενώ όλες οι εκδόσεις θα φέρουν την τεχνολογία BlueEfficiency. Η βασική βενζινοκίνητη έκδοση είναι η τετρακύλινδρη C180 (1.796 κ.εκ.) με 156 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 250 Nm ροπής στις 1.600 σ.α.λ. (0-100 χ.α.ω. σε 9,0 δλ., τελική ταχύτητα 225 χ.α.ω., κατανάλωση 6,7 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύποι CO2: 157-169 γρ./χιλιόμετρο). Ακολουθεί η έκδοση C250 (επίσης 1.796 κ.εκ.) με 204 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 310 Nm ροπής στις 2.000 σ.α.λ. (0-100 χ.α.ω. σε 7,2 δλ., τελική ταχύτητα 240 χ.α.ω., κατανάλωση 6,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύποι CO2: 152-163 γρ./χιλιόμετρο). Η μοναδική έκδοση που ξεπερνά τους τέσσερις κυλίνδρους (προς το παρόν) είναι η C350 (V6, 3.498 κ.εκ.) με 306 ίππους στις 6.500 σ.α.λ. και 370 Nm ροπής στις 3.500 σ.α.λ. (0-100 χ.α.ω. σε 6,0 δλ., τελική ταχύτητα 250 χ.α.ω., κατανάλωση 6,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα. ρύποι CO2: 159-164 γρ./χιλιόμετρο).


Εσωτερικά δεν έχουμε ουσιαστικές διαφορές από το σεντάν μοντέλο

Η βασική πετρελαιοκίνητη έκδοση είναι η C220 CDI (2.143 κ.εκ.) με 170 ίππους στις 3.000 σ.α.λ. και 400 Nm ροπής από τις 1.400 σ.α.λ. (0-100 χ.α.ω. σε 8,4 δλ., τελική ταχύτητα 232 χ.α.ω., κατανάλωση 4,4 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύποι CO2: 117-133 γρ./χιλιόμετρο), ενώ η μεγαλύτερη είναι η C250 CDI (επίσης 2.143 κ.εκ.) με 204 ίππους στις 4.200 σ.α.λ. και 500 Nm ροπής από τις 1.600 σ.α.λ. (0-100 χ.α.ω. σε 7,0 δλ., τελική ταχύτητα 240 χ.α.ω., κατανάλωση 4,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ρύποι CO2: 128-143 γρ./χιλιόμετρο).


Παρά το γεγονός ότι το αμάξωμα είναι διθέσιο, οι εσωτερικοί χώροι για τους πίσω αναμένονται πολύ καλοί

Περεταίρω αλλαγές σε ότι έχουμε παρουσιάσει έως σήμερα δεν υπάρχουν, αφού το νέο αυτοκίνητο φέρει όλα τα στοιχεία που συναντάμε πλέον στην ανανεωμένη έκδοση της σεντάν εκδοχής του, ενώ από πλευράς διαστάσεων μόνο το ύψος είναι κατά 41 χιλ. μικρότερο. Έτσι εξωτερικά έχουμε τη νέα μάσκα, με τα νέα φωτιστικά σώματα, ενώ εσωτερικά και αυτό το μοντέλο θα φέρει τη νέα οθόνη 5,8 ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.

Στον τομέα των συστημάτων ψυχαγωγίας η C-Class Coupe χρησιμοποιεί την τελευταία τεχνολογία με θύρα USB και σύνδεση Bluetooth, καθώς και με σύστημα GPS που διαθέτει προβολή 3D χαρτών (σύστημα Comand), καθώς και πληροφόρηση για τον καιρό (λειτουργία Sirius) μέσω Google!


Η διάταξη των πίσω καθισμάτων είναι αποκλειστικά διθέσια

Η διάταξη των πίσω καθισμάτων είναι αυστηρά διθέσια, πράγμα που με τη σειρά του σημαίνει ότι η Coupe έκδοση είναι αποκλειστικά τετραθέσια. Οι πίσω χώροι πάντως αναμένεται να είναι πολύ καλοί αφού το μεταξόνιο της Coupe παραμένει το ίδιο με αυτό της σεντάν έκδοσης. Σε κάθε περίπτωση, και όπως έχουμε αναφέρει στο παρελθόν, το νέο μοντέλο θα φέρει τα κορυφαία συστήματα: Attention Assist, Adaptive Highbeam Assist, Park Assist με λειτουργία Parktronic, Lane Keeping Assist και Blind Spot Assist.
Tέλος, η διάθεση του μοντέλου στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει τον Ιούνιο του 2011.

Πηγή: autotriti.gr