H Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας ανακοίνωσε ότι, η Toyota Motor Europe N.V/S.A. σε συνεργασία με την εταιρεία Toyota Ελλάς A.B.E.E., εισαγωγέα των Toyota στην Ελλάδα, εκτελεί πρόγραμμα ανάκλησης και προληπτικής αναβάθμισης λογισμικού της τηλεματικής μονάδας στο σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης (e-Call) σε μοντέλα Proace City.
Η συγκεκριμένη ανάκληση περιλαμβάνει την προληπτική αναβάθμιση λογισμικού της τηλεματικής μονάδας στο σύστημα κλήσεων έκτακτης ανάγκης (e-Call) και αφορά σε 659 οχήματα Proace City, παραγωγής από τον Δεκέμβριο 2019 έως τον Ιούνιο 2022. Στα εμπλεκόμενα οχήματα, ενδέχεται η λειτουργία της τηλεματικής μονάδας του e-Call να μην είναι η ενδεδειγμένη, με αποτέλεσμα η αυτόματη επιστροφή κλήσης από την Υπηρεσία Επικοινωνιών Έκτακτης Ανάγκης (112) προς το όχημα να μην είναι εφικτή. Κατά συνέπεια, η σύνδεση e-Call είναι πιθανό να μην μπορεί να αποκατασταθεί αυτόματα, εάν η αρχική σύνδεση με το όχημα είχε τερματιστεί.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση που να σχετίζεται με το
συγκεκριμένο θέμα. Η αναβάθμιση του λογισμικού θα πραγματοποιηθεί αυτόματα και ασύρματα από τον κατασκευαστή (μέσω της λειτουργίας ΟΤΑ – Over The Air) και χωρίς κανένα κόστος για τους κατόχους των εμπλεκόμενων οχημάτων. Ως εκ τούτου δεν απαιτείται καμία ενέργεια από τους ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχημάτων όπως επίσκεψη σε εξουσιοδοτημένο Συνεργείο του δικτύου της Toyota Ελλάς A.B.E.E.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με την Τoyota Ελλάς – Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο τηλέφωνο 210 2808222 (ώρες λειτουργίας από 09.00πμ έως 05:00μμ).