Συνεχίζονται οι έρευνες για την μοιραία πτώση του Boeing 737 στην Κίνα, με τις αρχές να προσπαθούν να βρουν τα αίτια που οδήγησαν στο συγκεκριμένο ατύχημα. Σύμφωνα με την dailymail.co.uk, η συντριβή μπορεί να είναι «ένα συμβάν απώλειας ελέγχου, πιθανώς μετά από ακινητοποίηση του αεροσκάφους σε μεγάλο ύψος» ή να οφείλεται σε μια βλάβη αισθητήρων στο πιλοτήριο.
Χαρακτηριστικά, ο Άρθουρ Ρόου, ειδικός συνεργάτης στο κέντρο απόδοσης και λειτουργικότητας τουρμπινών στο Πανεπιστήμιο Cranfield, είπε πως «φαίνεται πιθανότατα ένα συμβάν απώλειας ελέγχου, πιθανώς μετά από ακινητοποίηση του αεροσκάφους σε μεγάλο ύψος. Ως συνήθως υπάρχουν πολλές πιθανές αιτίες. Οι μπλοκαρισμένες επιφάνειες ελέγχου που δεν ανταποκρίνονται, ειδικά στην ουρά είναι μία από αυτές. Ένας ακατάλληλος συνδυασμός ρυθμίσεων αυτόματου πιλότου είναι μια άλλη εκδοχή. Υπάρχει και το ενδεχόμενο σαμποτάζ, αν και αυτό είναι μάλλον απίθανο σε μια πτήση εσωτερικού της Κίνας, δεδομένων των περιορισμών για την πανδημία. Είναι απίθανο να σχετίζεται με τον κινητήρα, καθώς τα αεροσκάφη μπορούν να πετάξουν άψογα χωρίς κινητήρα σε ισχύ – προφανώς για περιορισμένο χρονικό διάστημα».
Μάλιστα, ο Τάο Γιανγκ, αναπληρωτής καθηγητής μηχανικής στο Πανεπιστήμιο του Νότιγχαμ, δήλωσε ότι «το αεροπλάνο ήταν εντελώς εκτός ελέγχου και σε αυτό το στάδιο είναι πολύ δύσκολο να πούμε τι έχει συμβεί. Ωστόσο, τα περισσότερα από τα αεροπορικά ατυχήματα σχετίζονται με αστοχία αισθητήρων».
Νέα βίντεο από το συμβάν
Επίσης, φέρεται πως έχουν κυκλοφορήσει νέα βίντεο από την στιγμή της συντριβής του αεροσκάφους στη Κίνα, σύμφωνα με σχετικά στιγμιότυπα που κυκλοφορούν στα social media και ιδιαίτερα στο Twitter.
Σύμφωνα με τα τοπικά μέσα ενημέρωσης, η πτήση MU5735 της China Eastern Airlines είχε απογειωθεί στις 13:00 τοπική ώρα από το Κουνμίνγκ με κατεύθυνση την Καντόνα, σε απόσταση 1.300 χιλιομέτρων.
Όπως ανέφερε ο ιστότοπος FlightRadar24, το αεροσκάφος έχασε σε διάστημα 3 λεπτών ύψος 26.000 ποδών (7.925 m) πριν εξαφανισθεί από τα ραντάρ στις 14:22 τοπική ώρα.