Από τις χρυσές αψίδες των McDonald’s στο γραφικό των παπουτσιών Nike, ένα logo που θυμούνται οι καταναλωτές είναι ίσως το σημαντικότερο κομμάτι της προώθησης ενός προϊόντος.

Βέβαια, δεν είχαν όλοι οι διαφημιστές την έμπνευση των σχεδιαστών της Nike, το αντίθετο μάλιστα.

Δείτε τα 10 ίσως πιο αποτυχημένα logo που δημιουργήθηκαν ποτέ…

1. Γραφείο Εμπορίου της κυβέρνησης

Παρά το μεγάλο κόστος του, καθώς σύμφωνα με δημοσιεύματα στοίχισε περίπου 14.000 στερλίνες, η υπηρεσία που ανήκει στο υπουργείο Οικονομικών αναγκάστηκε να αποσύρει το σηματάκι της, όταν κάποιοι παρατήρησαν πώς φαίνεται αν… κάνει στροφή 90 μοιρών.

2. Το Ινστιτούτο Ανατολικών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο της Σάντα Καταρίνα

Οι σχεδιαστές υποστηρίζουν ότι πρόκειται για μία παγόδα μπροστά από τον ήλιο που ανατέλλει.

3. Παιδιατρική κλινική Arlington

Λογικά η κλινική δε θα έγινε και πολύ δημοφιλής μετά από αυτό το σηματάκι.

4. Η Επιτροπή Νεολαίας της Αρχιεπισκοπής της Καθολικής Εκκλησίας

Αυτό ήταν το σήμα της επιτροπής νεολαίας το 1973

5. Megaflicks

Δύο γράμματα, το L και το I, έχουν κολλήσει μεταξύ τους φτιάχνοντας ένα U και αλλάζοντας πλήρως το νόημα της λέξης σε αυτό το βίντεο κλαμπ…

6. Mont-sat

Αυτή πολωνική κεραία δείχνει πολύ ευχαριστημένη με τον εαυτό της…

7. Junior Jazz Dance Classes

Στο σήμα για τα μαθήματα χορού, επικεντρώστε το βλέμμα στο αρνητικό!

8. Σιρόπι της Πολιτείας του Βερμόντ

Εσείς θα το βάζατε στις τηγανίτες σας;

9. Ολυμπιακοί Αγώνες του 2012

Άλλοι το περνούσαν για κακό κινούμενο σχέδιο, κάποιοι για σπασμένη σβάστικα. Το Ιράν έφτασαν στο σημείο να απειλήσουν ότι θα μποϋκοτάρουν τους Αγώνες γιατί το σήμα μοιάζει με τη λέξη Zion, που σημαίνει Σιόν. Το χειρότερο είναι ότι στοίχισε πάνω από 400.000 στερλίνες!

10. Suit Yourself

Έτσι όπως πέφτει στη θάλασσα, το Suit μοιάζει με Shit, που σημαίνει σ@@@α…