Οι New York Times αναρωτήθηκαν πώς είναι τα ψυγεία των ψηφοφόρων του Ντόναλντ Τραμπ και του Τζο Μπάιντεν. Για αυτό και προχώρησαν σε μία διαφορετική δημοσκόπηση για τις εκλογές των ΗΠΑ πριν από μερικές ημέρες.
Σε συνεργασία με μία διαδικτυακή πλατφόρμα οι NYT ρώτησαν ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα Αμερικανών ψηφοφόρων για το τι σκοπεύουν να ψηφίσουν και τους ζήτησαν να φωτογραφίσουν το περιεχόμενο του ψυγείου τους.
Στη συνέχεια, πάνω από 24 εκατομμύρια αναγνώστες προσπάθησαν να βρουν σε ποιους ψηφοφόρους, του Τραμπ ή του Μπάιντεν, αντιστοιχούν τα ψυγεία που περιελάμβανε το κουίζ.
Το 52% κατάφερε να απαντήσει σωστό, κάτι που υποδηλώνει ότι όνο εύκολο δεν είναι να εντοπιστούν οι πολιτικές προτιμήσεις των ανθρώπων από μία ματιά μέσα στο ψυγείο τους.
Στην έρευνα πάντως διαπιστώθηκε πως οι φθηνές μάρκες βρίσκονται σχεδόν σε όλα τα νοικοκυριά, με τα πιο ακριβά προϊόντα να σπανίζουν, ενώ αρκετές ήταν οι εικόνες με άδεια ψυγεία τα οποία ήταν μοιρασμένα μεταξύ των δύο ψηφοφόρων των δύο υποψηφίων.
Όπως αναφέρουν οι NYT σύμφωνα με έρευνα που έγινε τον περασμένο μήνα, οι ψηφοφόροι του Μπάιντεν φαίνεται να έχουν προτίμηση σε συγκεκριμένες μάρκες μουστάρδας όπως η Grey Poupon ή χυμού πορτοκαλιού όπως το Minut Maid, αντίθετα οι υποστηρικτές του Τραμπ προτιμούν σάλτσα σαλάτας Ken και καυτερή σάλτσα Pace.
Σημαντικό είναι πως πάνω από το 12% των ερωτηθέντων απάντησε πως η οικογένειά τους δεν είχε πρόσβαση σε όλα τα τρόφιμα που χρειάζονταν τις προηγούμενες εβδομάδες, ένα ποσοστό παρόμοιο με εκείνο που βρήκε και η έρευνα του Γραφείου Απογραφής των ΗΠΑ τον περασμένο Σεπτέμβριο.