Περισσότερες από 1,1 εκατομμύρια διαφημίσεις προβλήθηκαν στα πλαίσια της προεκλογικής εκστρατείας για τις προεδρικές εκλογές στις 6 Νοεμβρίου, με τον απερχόμενο πρόεδρο, Μπαράκ Ομπάμα, να έχει δαπανήσει τα περισσότερα χρήματα για να διαφημιστεί.
Η ανάλυση του Wesleyan Media Project το οποίο παρακολουθεί και συγκεντρώνει όλες τις διαφημίσεις των υποψηφίων στις ομοσπονδιακές και πολιτειακές εκλογές, δείχνει ότι στη φετινή προεκλογική εκστρατεία προβλήθηκαν οι περισσότερες πολιτικές διαφημίσεις από ποτέ άλλοτε. Μάλιστα, καταγράφεται αύξηση σχεδόν 40% σε σχέση με τις εκλογές του 2008.
Καθ’ όλη την προεκλογική εκστρατεία, ο Ομπάμα προηγείται σε αριθμό διαφημίσεων. Το επιτελείο του έχει χρηματοδοτήσει περίπου το 50% όλων των διαφημίσεων, ξεπερνώντας το επιτελείο του Ρόμνεϊ σε αναλογία 2,6 προς 1 όσον αφορά τις προβολές και τα χρήματα που δαπανήθηκαν.
«Πρόκειται, μακράν, για τις περισσότερες διαφημίσεις που έχουμε δει ποτέ σε προεδρικές εκλογές», σημείωσε η Έρικα Φράνκλιν Φάουλερ του Wesleyan Μedia Project.
Η μελέτη αυτή βασίστηκε στην ανάλυση των διαφημίσεων που προβλήθηκαν από τις 11 Απριλίου μέχρι τις 29 Οκτωβρίου.