Στη μάχη για επιβίωση και επιβολή μπροστά στον εχθρό, οι Αμερικάνοι μηχανικοί, κατά τη διάρκεια του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, ήταν πρόθυμοι να χρησιμοποιήσουν κάθε τέχνασμα – συμπεριλαμβανομένης της αντιγραφής των ιδεών, των Ναζί αντιπάλων τους.
Έτσι είχαν μεταφέρει εκατοντάδες γερμανικά αεροσκάφη στο Σέιμουρ, της Ιντιάνα, όπου και τα αποσυναρμολόγησαν για να εξετάσουν τη μηχανολογική δομή τους. Στη συνέχεια έθαβαν βαθειά στη γη κάθε αποδεικτικό στοιχείο.
Σήμερα, ομάδες αποκατάστασης στο Πεδίο Φρίμαν ξεθάβουν εκατοντάδες τμήματα γερμανικών αεροσκαφών και προσπαθούν να τα συναρμολογήσουν.
Στο τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, το Πεδίο Φρίμαν είχε χρησιμοποιηθεί ως βάση μελέτης και εξέτασης των γερμανικών αεροσκαφών και πυραύλων από τον αμερικανικό στρατό.
Κατασχέθηκαν περίπου 80 διαφορετικοί τύποι αεροσκαφών από όλη την Ευρώπη και στάλθηκαν από τους Συμμάχους στο πεδίο. Σήμερα, η ομάδα αποκατάστασης του Πεδίου Φρίμαν προσπαθεί να βρει όσο το δυνατόν περισσότερα τμήματα. Έχουν βρεθεί έλικες, τροχοί και η ομάδα ευελπιστεί πως θα ανακαλύψει και ατράκτους.
Ο Σκοτ Κούπερ, μέλος της ομάδας, εξηγεί γιατί τα αεροπλάνα είχαν προσγειωθεί στο αμερικανικό έδαφος.
«Όσον αφορά τη τεχνολογική κατάρτιση, οι Γερμανοί ήταν έτη φωτός μπροστά σε σχέση με τους Αμερικανούς. Είχαν αναπτύξει το πρώτο τζετ αεροσκάφος στη Γερμανία, το οποίο οι Αμερικανοί έκλεψαν και αποσυναρμολόγησαν για να εξετάσουν το κινητήρα και τα υπόλοιπα μηχανικά του μέρη. Περίπου 81 διαφορετικοί τύποι αεροσκαφών βρέθηκαν στο Πεδίο Φρίμαν»
Το 1946, ο αμερικανικός στρατός επέτρεψε στο ευρύ κοινό τη πρόσβαση στο Πεδίο Φρίμαν, το οποίο μετετράπη σε ένα είδος μουσείο.
Ωστόσο, όσα δεν ήθελαν να γίνουν γνωστά στο ευρύ κοινό, τα έθαβαν στη γη ή τα κατέστρεφαν. Τα αεροπλάνα θάφτηκαν στις άκρες του πεδίου και η ομάδα αποκατάστασης προσπαθεί να τα εντοπίσει.