Το άγχος του σερβιτόρου έχει συχνά να κάνει με τους τζαμπατζήδες, τους ανθρώπους που απολαμβάνουν όλα τα καλά που προσφέρει το μαγαζί χωρίς να θέλουν ωστόσο να τα πληρώσουν. Γκαρσόνια και ιδιοκτήτες ανησυχούν μήπως οι παρέες σηκωθούν να φύγουν χωρίς να καταβάλουν τα οφειλόμενα κι αυτό ακριβώς έπαθε ο ιδιοκτήτης του αφρικανικού εστιατορίου Kilimandjaro, Apollo Apollinaire, στο Μίντλεσμπρο της Αγγλίας, όταν ανακάλυψε ότι τρεις πελάτες του είχαν γίνει καπνός. Κι ενώ θεώρησε πως το γεγονός είχε λήξει, λειτουργώντας ως υπενθύμιση ότι υπάρχουν και αυτοί οι πελάτες, λίγες μέρες αργότερα έλαβε ένα γράμμα από την παρέα των τριών με «συγγνώμες» και το οφειλόμενο μετρητό! Η παρέα των τριών δεν είχε σκοπό να φύγει χωρίς να πληρώσει. Ο ιδιοκτήτης τους ενημέρωσε ότι δεν μπορούν να πληρώσουν με κάρτα, κι εκείνοι έφυγαν για να βρουν ΑΤΜ, όταν και συνειδητοποίησαν πως θα έχαναν το τελευταίο τρένο της επιστροφής, μιας και ήταν αργά. Κι έτσι έφυγαν μεν από το εστιατόριο, δεν είχαν όμως σκοπό να μην πληρώσουν. Ο ιδιοκτήτης δεν μπορούσε να το πιστέψει! Όπως είπε στην «Gazette Live»: «Δεν νομίζω πως οι άνθρωποι το κάνουν πια αυτό. Νόμιζα πως αυτοί οι άνθρωποι έχουν εξαφανιστεί από τον πλανήτη. Ήταν απίστευτο». Ο ίδιος ο Apollo μοιράστηκε τις εικόνες στη σελίδα του στο Facebook, κάνοντας άπαντες να ξαναπιστέψουν στην ανθρωπότητα…