Το άγχος του σερβιτόρου έχει συχνά να κάνει με τους τζαμπατζήδες, τους ανθρώπους που απολαμβάνουν όλα τα καλά που προσφέρει το μαγαζί χωρίς να θέλουν ωστόσο να τα πληρώσουν. Γκαρσόνια και ιδιοκτήτες ανησυχούν μήπως οι παρέες σηκωθούν να φύγουν χωρίς να καταβάλουν τα οφειλόμενα κι αυτό ακριβώς έπαθε ο ιδιοκτήτης του αφρικανικού εστιατορίου Kilimandjaro, Apollo Apollinaire, στο Μίντλεσμπρο της Αγγλίας, όταν ανακάλυψε ότι τρεις πελάτες του είχαν γίνει καπνός. Κι ενώ θεώρησε πως το γεγονός είχε λήξει, λειτουργώντας ως υπενθύμιση ότι υπάρχουν και αυτοί οι πελάτες, λίγες μέρες αργότερα έλαβε ένα γράμμα από την παρέα των τριών με «συγγνώμες» και το οφειλόμενο μετρητό!
Έφαγαν, ήπιαν και έφυγαν από το εστιατόριο, αλλά το θέμα δεν τελείωσε εκεί
Κάτι απροσδόκητο συνέβη!
