Πολλοί καταφέρονται εναντίον της γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου, υποστηρίζοντας ότι δημιουργήθηκε για καθαρά εμπορικούς σκοπούς. Τα οικονομικά στοιχεία, φαίνεται να επιβεβαιώνουν την άποψη αυτή αφού κάθε χρόνο την ημέρα αυτή, δαπανώνται σημαντικά ποσά.
Μόνο στις ΗΠΑ, όπως αναφέρει δημοσίευμα του Ελεύθερου Τύπου, υπολογίζεται ότι ο μέσος όρος των χρημάτων που θα δαπανήσουν οι καταναλωτές για το ταίρι τους φτάνει τα 95 ευρώ, κάτι που θα οδηγήσει στην τόνωση της οικονομίας με ένα ποσό που αγγίζει τα 3,1 δισ. ευρώ! Σύμφωνα με τις αμερικανικές χαρτοβιομηχανίες, κάθε χρόνο στις 14ης Φεβρουαρίου, οι κάρτες που αγοράζονται φτάνουν τα 72 εκατομμύρια!
Αξιοσημείωτο είναι ότι την ημέρα αυτή γίνονται περίπου 220.000 προτάσεις γάμου! Παρόλα αυτά η εύρεση ερωτικού συντρόφου δεν είναι εύκολη υπόθεση, κάτι που ωθεί πολλούς να στραφούν στο διαδίκτυο. Το ποσοστό του κόσμου αυτού, όπως είναι αναμενόμενο, πληθαίνει τις ημέρες του Αγίου Βαλεντίνου.
Σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη μιας από τις μεγαλύτερες ιστοσελίδες γνωριμιών στη Μεγάλη Βρετανία «ο αριθμός των ανθρώπων που εγγράφονται στην ιστοσελίδα αυξάνεται σταδιακά από το τέλος Δεκεμβρίου, με κορύφωση την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου». Τα κέρδη βέβαια δεν είναι διόλου ευκαταφρόνητα μιας και οι χρήστες πληρώνουν μια μηνιαία συνδρομή για τις υπηρεσίες. Ενδεικτικά, μόνο στην Αγγλία τα συνολικά κέρδη των ιστοσελίδων γνωριμιών αγγίζουν τα 143,3 εκατ. ευρώ!
Όπως φαίνεται, οι γνωριμίες μέσω ιντερνέτ, δεν αποτελούν πλέον ταμπού. Πρόσφατη έρευνα της εταιρείας δημοσκοπήσεων Yougov δείχνει ότι ένα στα πέντε ζευγάρια έχει γνωριστεί μέσω κάποιος διαδικτυακής υπηρεσίας, παιχνιδιού ρόλων η ακόμη και φόρουμ.