Κατά των εφημερίδων του Μέρντοχ στην Αυστραλία έχει τεθεί το αναγνωστικό κοινό μετά το σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών, που είχε σαν αποτέλεσμα να κλείσει η εφημερίδα News of the World.
Την εικόνα αυτή της εταιρείας του Μέρντοχ στην Αυστραλία ανέλαβε να την αλλάξει ένας Έλληνας. Ο υπεύθυνος της στρατηγικής μάρκετινγκ της εταιρείας του μεγιστάνα στην Αυστραλία Μιχάλης Νιάρχος, έκανε μια σειρά εισηγήσεων με στόχο να ανέβουν οι εφημερίδες στην εκτίμηση του αναγνωστικού κοινού. Μάλιστα διέψευσε ότι «μεροληπτεί» και επαναβεβαίωσε ότι ασκεί «αδέσμευτη, αμερόληπτη δημοσιογραφία». Συμβολικός τίτλος της πρότασής του «Δαρβίνος».
Μέσα στο πλαίσιο των αλλαγών αυτών λέγεται ότι θα είναι και η αλλαγή του ονόματος της αυτοκρατορίας στην Αυστραλία σε «News Australia» από «News of the World».
To σκάνδαλο των τηλεφωνικών υποκλοπών που οδήγησε τον μεγιστάνα των μέσων ενημέρωσης να κλείσει την εφημερίδα του News of the World φαίνεται πως έχει ιδιαίτερα αρνητικές επιπτώσεις και στις εφημερίδες του στην Αυστραλία.
Σύμφωνα με εσωτερικά έγγραφα της εταιρείας, που διέρρευσαν σε ανταγωνιστικά μέσα ενημέρωσης, ένα μεγάλο μέρος του αναγνωστικού κοινού την θεωρεί “αλαζονική εκδοτική εταιρεία” και “δύσκολη” στις συναλλαγές της με το αναγνωστικό κοινό.
Οι εφημερίδες του Μέρντοχ στην Αυστραλία ελέγχουν το 70% του ημερήσιου τύπου της χώρας.