Είναι γεγονός ότι όσο περισσότερο θρονιάζεται το ίντερνετ στη ζωή μας, τόσο πιο πολύ εξοικειωνόμαστε με το online περιβάλλον και τις ζωντανές μεταδόσεις.

Το βίντεο έχει μπει για τα καλά λοιπόν στον κόσμο μας, αν και αυτό δεν είναι πάντα θετικό για τους διοργανωτές, καθώς η σχετικά καινούρια υπηρεσία του live streaming φέρνει συχνά τα ακριβώς αντίθετα από τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Όταν μεταδίδεις εξάλλου ζωντανό περιεχόμενο, πολλά μπορούν να στραβώσουν μέσα σε μια στιγμή…

Να τι παθαίνεις όταν σκέφτεσαι ανατρεπτικά

sdfsdfsfslghy1

Στις μεγάλες εκθέσεις τεχνολογίας και ηλεκτρονικών, όλες οι εταιρίες θέλουν τα καλύτερα περίπτερα για τα προϊόντα τους, καθώς ο χώρος είναι κεφαλαιώδους σημασίας για την προώθηση του υλικού. Την αναντίρρητη αυτή αλήθεια δεν την ήξερε προφανώς η πλατφόρμα χρηματοδότησης Ouya, η οποία ήθελε να κάνει τη μεγάλη διαφορά στη μεγάλη έκθεση τεχνολογίας Ε3 το 2013 εγκαθιστώντας το περίπτερό της στον εξωτερικό χώρο και μάλιστα στο πάρκινγκ.

Εννοείται ότι δεν πλήρωσε μία στους διοργανωτές και σύντομα το περίπτερο ήταν έτοιμο και οι κάμερες ανοιχτές για τη ζωντανή μετάδοση της παρουσίασης. Και τότε ήρθε η καταστροφή! Η διοργανώτρια εταιρία πλήρωσε ένα φορτηγό να διακόψει την παρουσίαση παρκάροντας απλά μπροστά από το περίπτερο της Ouya! Οι κάμερες δεν έπιαναν πια τίποτα και το live streaming μετατράπηκε σε κωμωδία…

Όταν αποτυγχάνεις στη δική σου διαφήμιση

sdfsdfsfslghy2

Το EVO είναι ένα ετήσιο και παγκόσμιο πρωτάθλημα που φέρνει κοντά τους καλύτερους παίκτες των fighting games συγκεντρώνοντας εκατομμύρια online θεατές. Στη φετινή διοργάνωση λοιπόν πήρε μέρος και η Razer με το ειδικά σχεδιασμένο controller της, η οποία διαφήμιζε από την αρχή τον μεγάλο τελικό, καθώς ο ένας από τους δύο φιναλίστ θα χρησιμοποιούσε το καινούριο μαραφέτι της. Και τότε έγινε το αδιανόητο, ο μοχλός έσπασε!

Η μεγαλύτερη στιγμή της διοργάνωσης διακόπηκε λοιπόν και όλοι περίμεναν να δουν τι θα γίνει, με τους παίκτες και τους χορηγούς να είναι εξοργισμένοι, καθώς ο ρυθμός του τελικού είχε διαλυθεί και τα 33.000 δολάρια που θα έπαιρνε ο νικητής ήταν τώρα στον αέρα. Ο άτυχος παίκτης με τον σπασμένο μοχλό της Razer κέρδισε τελικά, αν και όλοι κατηγορούσαν τη διακοπή του αγώνα και τις περιπέτειες για την έκβαση της μονομαχίας…

Το πάθημα της Microsoft

sdfsdfsfslghy3

Όταν η Nintendo παρουσίασε την κονσόλα της με τους αισθητήρες κίνησης, έπιασε την αγορά εξαπίνης. Πολλοί ήθελαν λοιπόν μερίδιο από τη νέα πίτα της αγοράς που δημιούργησε η ιαπωνική εταιρία κι έτσι η Microsoft είχε σύντομα στα χέρια της το δικό της motion control σύστημα, το γνωστό μας Kinect. Ο γίγαντας της αγοράς ξόδεψε 500 εκατ. δολάρια σε διαφήμιση και ήταν τώρα έτοιμος να το παρουσιάσει ζωντανά στο κοινό, όταν τα πράγματα πήραν αναπάντεχη τροπή.

Όταν ο παρουσιαστής σήκωσε λοιπόν το πόδι του στην πολυαναμενόμενη πρώτη του Kinect, το avatar όφειλε να σηκώσει κι αυτό το δικό του πόδι, μόνο που αυτονομήθηκε τελικά από τις εντολές κίνησης και άρχισε να περιστρέφεται σαν τρελό! Παρά το γεγονός ότι το Kinect υπάρχει ακόμα, η Microsoft έχει υποβαθμίσει τη σημασία του σε κάθε της κονσόλα…

Όταν ζητάς σε δημοσιογράφους να σταματήσουν να γράφουν σε συνέντευξη Τύπου!

sdfsdfsfslghy4

Ήταν το 2005 όταν η Nintendo άλλαξε λίγο πολύ τον κόσμο του gaming παρουσιάζοντας το Wii, μια από τις πρώτες κονσόλες με αισθητήρες κίνησης. Η παιχνιδομηχανή πούλησε σαν τρελή, παρά το γεγονός ότι η απόκριση των κινήσεων δεν ήταν η καλύτερη δυνατή. Παρά ταύτα, όλοι οι τίτλοι παιχνιδιών διαφήμιζαν την απίστευτη απόκριση της κονσόλας, αν και όπως ξέρουμε ο κόσμος θα έπρεπε να περιμένει μέχρι το 2010 και το Wii Motion Plus για να έχει τα προσδοκώμενα αποτελέσματα.

Ένα από τα πρώτα παιχνίδια που έτρεχαν με τη νέα τεχνολογία του Wii Motion Plus ήταν το «Legend of Zelda: Skyward Sword», ένα από τα μεγαλύτερα και ιστορικότερα franchise της Nintendo και όλοι περίμεναν πολλά κατά το ντεμπούτο του στην Ε3. Κι όμως, όλα πήγαν στραβά καθώς κανείς δεν μπορούσε να ελέγξει τον χαρακτήρα στην παρουσίαση του παιχνιδιού, περιλαμβανομένου ακόμα και του δημιουργού της σειράς «Zelda»! Θεωρώντας πως έφταιγαν οι ασύρματες συσκευές των ρεπόρτερ για την αποτυχία του Wii, οι διοργανωτές ζήτησαν από τα μέλη του Τύπου να σταματήσουν να καταγράφουν το γεγονός, αναιρώντας έτσι την ίδια τη φύση της παρουσίασης! Όπως ήταν φυσικό, κανείς δεν έκλεισε το κινητό ή το laptop του και το παιχνίδι συνέχισε να μετρά αποτυχίες, μέχρι να αποφασίσουν οι παρουσιαστές να πάνε γι’ άλλα…

Όταν όλα πάνε στραβά, απλώς παράτα τα

sdfsdfsfslghy5

Τα τελευταία λίγα χρόνια έχει γίνει σταθερά για τις εταιρίες τεχνολογίας και ηλεκτρονικών να μεταδίδουν ζωντανά μέσω ίντερνετ τα συνέδρια και τις παρουσιάσεις των προϊόντων τους, κάνοντάς τα πια υπερθέαμα εκατομμυρίων. Το 2010 λοιπόν, και πάλι στην E3, η γνωστή ιαπωνική φίρμα gaming Konami ήταν το μεγάλο γεγονός της ημέρας, καθώς είχε πολλά μυστικά να ανακοινώσει και όλοι είχαν τα βλέμματά τους στραμμένα στην πολυαναμενόμενη παρουσίασή της. Ό,τι ακολούθησε, δύσκολα περιγράφεται!
Ένα τσούρμο παλαιστών ανέβηκαν στη σκηνή και άρχισαν να κοπανιούνται, αφήνοντας όλους με το στόμα ανοιχτό. Όχι, δεν ήταν προγραμματισμένο να συμβεί, καθώς είχε γίνει ένα μικρό λαθάκι: η Konami είχε προσλάβει τους μαχητές για ένα άλλο show της αργότερα εκείνη τη βδομάδα και κάποιος μπέρδεψε το πρόγραμμα! Το πράγμα έγινε ακόμα πιο περίεργο με τις επόμενες εξαλλοσύνες και το πράγμα δεν είχε τέλος. Όσο για τον Τύπο, το χαρακτήρισε ως την «παρουσίαση που σκότωσε μια εταιρία».

Περιττό να αναφερθεί ότι η Konami έγινε ο περίγελος του ίντερνετ και αποσύρθηκε διά παντός από τις live παρουσιάσεις. Δεν έχει ξαναπάρει έκτοτε μέρος σε συνέδρια και εκθέσεις…