Το Πεκίνο δεν θέλει οι πολίτες του να βλέπουν διαφημίσεις που τους θυμίζουν ότι δεν έχουν λεφτά. Έτσι εξηγείται η απόφαση για απαγόρευση των διαφημίσεων είδων πολυτέλειας. Ως τώρα οι δρόμοι του Πεκίνου ήταν γεμάτοι με διαφημίσεις πολυτελών κατοικιών, κρασιών ακόμα και γκόλφ κλαμπς.

Τώρα οι εταιρείες έχουν ως τις 15 Απριλίου για να αποβάλλουν επίμαχες λέξεις όπως “πολυτέλεια’, “βασιλικό”, ¨υψηλής τάξης” κλπ ώστε οι φτωχοί να μην αισθάνονται την κατάσταση τους περισσότερο. Μια πρωτοφανής κίνηση που δείχνει ότι πιθανώς οι αρχές να φοβούνται τον καπιταλισμό και τη κοινωνική αστάθεια που δημιουργεί σε αυτούς που δεν έχουν το λαιφστάιλ που φέρνει.
Στη Κίνα το εισόδημα των αστών είναι τρεις φορές αυτό των κινέζων που ζουν εκτός πόλεως, κάτι το οποίο ίσως εξηγεί την απαγόρευση αυτή…