Η μητέρα του 14χρονου μαθητή που πυροβόλησε και σκότωσε δύο συμμαθητές του και δύο καθηγητές σε λύκειο στη Τζόρτζια των ΗΠΑ την Τετάρτη είχε πάρει τηλέφωνο στο σχολείο το πρωί της τραγωδίας και είχε πει σε σχολικό σύμβουλο ότι υπάρχει μια «εξαιρετικά έκτακτη ανάγκη», ανέφερε η εφημερίδα Washington Post.
Η Μάρσι Γκρέι δήλωσε ότι ζήτησε από τον σχολικό σύμβουλο να βρει αμέσως τον γιο της Κολτ, σημείωσε η εφημερίδα.
Τα αρχεία από τις τηλεφωνικές κλήσεις της Μάρσι Γκρέι, τα οποία δόθηκαν στην Washington Post από συγγενή της, δείχνουν ότι η γυναίκα είχε τηλεφωνική συνομιλία με κάποιον στο λύκειο Apalachee στο Γουίντερ της Τζόρτζια επί 10 λεπτά, στις 09:50 τοπική ώρα, περίπου μισή ώρα προτού ο γιος της ξεκινήσει την επίθεση.
Η Γκρέι αρνήθηκε να αποκαλύψει για ποιο λόγο πήρε τηλέφωνο στο σχολείο του γιου της, αλλά σημείωσε στην εφημερίδα χθες Σάββατο ότι έχει ενημερώσει για την ενέργειά της τις αρχές που ερευνούν την τραγωδία. Εξάλλου δήλωσε ότι νιώθει συμπόνια «για τον πόνο και τα δεινά» που περνούν τα θύματα και οι οικογένειές τους.
Μέλος του διοικητικού προσωπικού του λυκείου πήγε στην αίθουσα όπου ο Κολτ Γκρέι θα έπρεπε να παρακολουθεί μάθημα μαθηματικών, αλλά ο 14χρονος δεν βρισκόταν εκεί.
Εις βάρος του Κολτ Γκρέι έχουν απαγγελθεί κατηγορίες για τέσσερις ανθρωποκτονίες και θα δικαστεί σαν ενήλικας. Ο πατέρας του, Κόλιν Γκρέι, επίσης κατηγορείται για ανθρωποκτονία, ανθρωποκτονία εξ αμελείας και σκληρή συμπεριφορά έναντι ανηλίκου, σε μια προσπάθεια να λογοδοτούν στη δικαιοσύνη οι γονείς που επιτρέπουν στα παιδιά τους να έχουν πρόσβαση σε πυροβόλα όπλα με τα οποία εξαπολύουν επιθέσεις.
Οι εισαγγελείς έχουν πει ότι ο Κόλιν Γκρέι παρείχε το όπλο που χρησιμοποίησε ο γιος του στο μακελειό.
Τον Μάιο του 2023 ερευνητές από γειτονική κομητεία είχαν ανακρίνει πατέρα και γιο, έπειτα από απειλές που έγιναν στο διαδίκτυο για επιθέσεις σε σχολείο. Ο Κολτ Γκρέι δήλωσε ότι δεν έκανε εκείνος τις απειλές και ο πατέρας του τόνισε πως ο γιος του δεν έχει πρόσβαση στα κυνηγετικά τουφέκια του.
Η υπόθεση έκλεισε αφού οι αρχές δεν κατάφεραν να συνδέσουν κανέναν από τους δύο με τις απειλές.