Στην εποχή των social media, το ΝΑΤΟ αναζητά «βοήθεια» από γνωστούς Influencers με σκοπό να προσεγγίσει τη νέα γενιά.
Η συμμαχία συμπληρώνει 75 χρόνια δράσης και θέλει να εξασφαλίσει τη μελλοντική ανάπτυξή της. Για τον λόγο αυτό επιθυμεί να προσεγγίσει και τους νέους ανθρώπους, που ανήκουν στην Gen Z.
Όπως μεταδίδει το Bloomberg, το ΝΑΤΟ προσκάλεσε 16 δημιουργούς περιεχομένου από τη Μεγάλη Βρετανία, τη Γερμανία, τη Γαλλία με χιλιάδες ακόλουθους σε TikTok και Instagram και άλλους 10 content creator από τις ΗΠΑ.
Θέλει τη στήριξη του κόσμου
Το ΝΑΤΟ θέλει να προωθήσει τις θέσεις του μέσω των social media, εκεί που πλέον η νέα γενιά φτιάχνει καριέρες και διαμορφώνει απόψεις, καθώς τα παραδοσιακά Μέσα Ενημέρωσης δεν έχουν κερδίσει την εμπιστοσύνη της Gen Z.
Το ΝΑΤΟ κάλυψε τα έξοδα, αλλά δεν επεμβαίνει στις αναρτήσεις τους
Το ΝΑΤΟ κάλυψε τα έξοδα των Influencers, αλλά δεν ασκεί τον παραμικρό έλεγχο στις αναρτήσεις τους. Τα ονόματα των Influencers που πήραν μέρος στην εκδήλωση του ΝΑΤΟ δεν έχουν γίνει γνωστά.