Ο οίκος Loewe κατάλαβε πως ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να εξηγήσει επιτέλους σε όλο τον κόσμο εκεί έξω πώς προφέρεται και πώς γράφεται το σχετικά δύσκολο ή έστω μπερδευτικό όνομά του, καθώς διαπίστωσε πως επί δεκαετίες επικρατούσε μια σχετική σύγχυση. Και το έκανε με ένα πολύ εμπνευσμένο βίντεο στο οποίο περσόνες που συμμετέχουν σε διαγωνισμό γραμματικής-ορθογραφίας επιδιώκουν να κάνουν spelling τα γράμματα του brand με παταγώδη αποτυχία.
Το βίντεο με τίτλο «Decades of Confusion» εκτός από σπουδαία αισθητική έχει και πολύ πετυχημένο χιούμορ, καθώς δεν προσβάλλει κανέναν, ενώ αγκαλιάζει με πολύ coolness το ότι δεν ξέρει κανείς τίποτα. Έχουν προηγηθεί και άλλες καμπάνιες για να μάθουμε να προφέρουμε τη λέξη Loewe η οποία προφέρεται «lo-weh-vay», ενώ η συγκεκριμένη προσθέτει και τον τρόπο που γράφεται για ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.
Η σκηνοθεσία είναι της Ally Pankiw και το σενάριο του Dan Levy, ο οποίος πρωταγωνιστεί και στο βίντεο όπου υποδύεται έναν κριτή διαγωνισμού γραμματικής-ορθογραφίας από το 1971 μέχρι σήμερα, ενώ η Aubrey Plaza ανεβαίνει στη σκηνή υποδυόμενη κάθε φορά έναν χαρακτήρα που συμβαδίζει με την εποχή, ωστόσο σε καμία φάση δεν καταφέρνει να πει σωστά τη λέξη Loewe.
Για τη δεκαετία του 1970 εμφανίζεται με curtain bangs και oversize γυαλιά μυωπίας. Για τη δεκαετία του 1980 ενσαρκώνει το πολύχρωμο στιλ του Miami Beach. Για τη δεκαετία του 1990 υποδύεται μια Τεξανή που κρατά την τσάντα Amazona του οίκου. Όσο για το 2024, είναι ντυμένη με ένα φόρεμα αυτοκίνητο και τις iconic balloon γόβες από τη συλλογή του οίκου για το Φθινόπωρο-Χειμώνα 2022.