Στην Victoria’s Secret οι άνθρωποι που δουλεύουν έχουν αντίληψη. Και στρατηγική. Κάνουν την μια έρευνα πίσω από την άλλη για να δουν τι αρέσει περισσότερο στις δεσποινίδες και κυρίες στον τομέα των εσωρούχων. Δαντέλες και μπανέλες για τις μεγαλύτερες ηλικίες, αθώο ροζ και λευκά βελούδινα σορτσάκια για τις μικρότερες.
Έχουν όμως στο μυαλό τους και τους κυρίους. Αν και εταιρία που εμπορεύεται ένα καθαρά γυναικείο προϊόν, έχει καταφέρει να κάνει πολλούς άντρες «οπαδούς», χρησιμοποιώντας για τα lookbook και τις πασαρέλες της κορυφαία μοντέλα. Ας πάρουμε την Candice για παράδειγμα. Και ρωτάμε εσάς κύριέ μου. Όταν την βλέπετε να ποζάρει με νάζι φορώντας αυτά τα εσώρουχα που τα αναφέρει κι ο Καρβέλας στα τραγούδια του δεν τρώτε ένα σχετικό κόλλημα;
Κι όταν έρθει στο δωμάτιο η σύζυγος και σας δει να κοιτάζετε την όμορφή Candice με το στόμα ανοιχτό και σας ρωτήσει «Αχ αυτό θέλεις να μου αγοράσεις μωρό μου; Μπράβο βρε καρδιά μου, νόμιζα ότι με έχεις ξεχάσει..!» τι της απαντάτε; «Όχι μωρό μου κοιτάζω την μοντέλα κι ονειρεύομαι;»..Αποκλείεται, οι μεγαλύτερες μάχες ξεκίνησαν από τις λάθος απαντήσεις (Πηγή φωτογραφιών: www.fashiongonerogue.com).
Ο στόχος της Victoria’s Secret επετεύχθη. Άλλο ένα σετ έχει πουληθεί. Καλημέρα σας.
Περισσότερα θέματα για τη μόδα και τη γυναίκα μπορείτε να διαβάσετε στο margaretcruzemark.blogspot.gr