Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο συνηθίζουν να λένε, όμως οι παρακάτω περιπτώσεις έκαναν τους υπαλλήλους να μην πιστεύουν αυτά που ακούνε.
Πρόκειται για προϊόντα που επέστρεψαν πελάτες στα καταστήματα αλλά με δικαιολογίες που προκαλούν γέλιο.
Από τον αγοραστή, ο οποίος επέστρεψε μια συσκευή αργού μαγειρέματος με την αιτιολογία ότι «μαγειρεύει αργά», μέχρι τον πελάτη ο οποίος ήθελε να επιστρέψει ένα αδιάβροχο, επειδή «δεν έβρεχε πια», αυτοί είναι μερικοί από τους πιο αστείους και εξωφρενικούς λόγους που έχουν ισχυριστεί κάποιοι για να κάνουν μια επιστροφή.
Εικόνες που δημοσιεύονται στα κοινωνικά δίκτυα αποκαλύπτουν κι άλλους λόγους όπως ενός πελάτη που επέστρεψε ένα λάδι για απολαυστικό μασάζ επειδή δεν το απόλαυσε ή ενός άλλου παιχνιδιού που έγραφε ότι σταματάει μόνο του ανά 30 λεπτά.
Η δικαιολογία; «Σταμάτησε να δουλεύει μόλις έπαιξε 30 λεπτά». Μια άλλη επιστροφή είχε να κάνει με μια τηλεόραση 3D η οποία επιστράφηκε επειδή ο πελάτης άρχισε να έχει πονοκεφάλους και να βλέπει «και τους κανονικούς ανθρώπους 3D» όπως είπε.
Τέλος ένας άλλος επέστρεψε μια κούπα επειδή δεν χωρούσε στο πλυντήριο πιάτων του καλά. Το αποκορύφωμα; Ένας πελάτης που επέστρεψε μια σακούλα με σκυλοτροφή επειδή αυτή σκότωσε το σκύλο του. Το πιο παράξενο; Η σακούλα ήταν εντελώς κλειστή!