Ο Ιγνάτιος Φωτίου και ο Γιώργος Σωτηριάδης ήθελαν οι δημιουργίες τους να βοηθούν άλλους ανθρώπους. Έτσι σχεδίασαν το SEATRAC, μία μη μόνιμη διάταξη που προσφέρει αυτόνομη πρόσβαση στη θάλασσα σε άτομα με κινητικές δυσκολίες. Σε μερικές εβδομάδες θα το παρουσιάσουν στον παγκόσμιο τελικό του διαγωνισμού Chivas Venture, που θα πραγματοποιηθεί στο Άμστερνταμ, διεκδικώντας μέρος της χρηματοδότησης, που ανέρχεται σε 1.000.000 δολάρια. Η συμμετοχή στον διαγωνισμό Chivas Venture είναι μια πολύτιμη ευκαιρία να επικοινωνήσουν το μήνυμα ότι όλοι έχουν το δικαίωμα και τη δυνατότητα να απολαύσουν τη θάλασσα αυτόνομα. Έως τις 25 Απριλίου, στον διαγωνισμό που τρέχει εδώ, όσοι επιθυμούν μπορούν να ψηφίσουν την ομάδα της ΤΟΒΕΑ στην online ψηφοφορία που διεξάγεται, ώστε να μοιραστούν στους 27 φιναλίστ του διαγωνισμού τα πρώτα 200.000 δολάρια. Με ένα κλικ μπορούμε να τους βοηθήσουμε να προσφέρουν περισσότερα. Η αφορμή για τη σχεδίαση του Seatrac ήταν η συνάντησή τους, το 2009, με τον τότε αντινομάρχη Αχαΐας, Γεράσιμο Φεσσιάν, ο οποίος χρησιμοποιεί αναπηρικό αμαξίδιο από το 1998 και τους εξέφρασε την επιθυμία του να μπορέσει να έχει ξανά πρόσβαση στη θάλασσα. Ο Ιγνάτιος Φωτίου έκανε μια σύντομη αναζήτηση στο διαδίκτυο για να βρει κάποιο μηχάνημα και μόλις είδε ότι κάτι τέτοιο δεν υπάρχει, χρειάστηκε μόνο μία σύντομη συζήτηση με τον Γιώργο Σωτηριάδη και τον Βασίλη Κωστόπουλο για να αποφασίσουν να το φτιάξουν οι ίδιοι.
– Εύκολο ή δύσκολο να παλέψεις για την ιδέα σου μέσω μίας start up και να πείσεις τελικά ότι το επιχειρηματικό σου σχέδιο αξίζει; «Θέλει πείσμα και κυρίως αφοσιωμένη ομάδα. Αν έχεις επιλέξει την σωστή ομάδα αξίζει να παλέψεις για το επιχειρηματικό σχέδιό σου». – Η εταιρεία σας θα έχει τη δυνατότητα να παρουσιάσει το μοντέλο της μπροστά σε εκατοντάδες επενδυτές, επιχειρηματίες και άτομα που ασχολούνται με την τεχνολογία αλλά και μίντια απ’ όλον τον κόσμο. Πώς διαμορφώνεται η επόμενη μέρα και ποια τα μελλοντικά σας σχέδια; «Η όποια χρηματοδότηση θα μας βοηθήσει στη μαζικότερη παραγωγή του SEATRAC ώστε να μπορέσουμε να παράγουμε περισσότερα μηχανήματα σε χαμηλότερη τιμή, καθιστώντας το κόστος της τοποθέτησης στην παραλία πιο προσιτό για τους δήμους και τα ξενοδοχεία που επενδύουν σ’ αυτό».
- Έως τις 25 Απριλίου, στον διαγωνισμό που τρέχει εδώ όσοι επιθυμούν μπορούν να ψηφίσουν την ομάδα της ΤΟΒΕΑ στην online ψηφοφορία που διεξάγεται, ώστε να μοιραστούν στους 27 φιναλίστ του διαγωνισμού τα πρώτα 200.000 δολάρια.