Το pokemon go το νέο παιχνίδι επαυξημένης πραγματικότητας για smartphones που έχει γίνει ήδη τεράστια επιτυχία και στην Ελλάδα από τις πρώτες κιόλας μέρες κυκλοφορίας αποτελεί το νέο trend που για όσο διαρκέσει δίνει την ευκαιρία σε παίκτες και επιχειρήσεις να το εκμεταλλευτούν και να βγάλουν λεφτά! Πολλά ή λίγα είναι κάτι που εξαρτάται από τον καθένα. Κάποιοι καταστηματάρχες βέβαια με αυξημένο επιχειρηματικό δαιμόνιο ακόμη και στην Ελλάδα κερδίζουν χρήματα και δημοσιότητα από το Pokemon Go, ενώ οι καλοί παίκτες έχουν τις δικές τους ευκαιρίες. Ο πρώτος που το σκέφτηκε και το υλοποίησε είναι ο ιδιοκτήτης μιας πιτσαρίας στο Queens. Τι έκανε; Μαζί με κομμάτια πίτσας, και παγωμένες μπύρες έδινε τα απαραίτητα Pokeballs στους χρήστες του νέου παιχνιδιού. Ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας δαπάνησε 10 δολάρια για να αγοράσει μια δυνατότητα του παιχνιδιού να προσελκύει σε μια συγκεκριμένη τοποθεσία περισσότερα pokemon.
Σύντομα οι παίκτες μαζεύτηκαν για να αιχμαλωτίσουν τα pokemon. Το αποτέλεσμα ήταν ο ιδιοκτήτης της πιτσαρίας να δει αύξηση του τζίρου του σε σχέση με ένα τυπικό Σαββατοκύριακο κατά 30%.
Οι τρόποι για να βγάλει κάποιος χρήματα είναι:
1. Επιχειρήσεις μικρές των οποίων οι ιδιοκτήτες δεν ξέρουν να χρησιμοποιούν το παιχνίδι και γενικά την τεχνολογία πληρώνουν καλούς παίκτες για να χρησιμοποιήσουν μια λειτουργία του παιχνιδιού, η οποία «μαζεύει» σπάνια pokemon άρα και παίκτες κοντά στις επιχειρήσεις τους. Με αυτό τον τρόπο μαζεύονται παίκτες κοντά στην επιχείρηση και επωφελείται ο επιχειρηματίας από ενδεχόμενες αγορές. Η λειτουργία ονομάζεται lure και σίγουρα μελλοντικά θα χρησιμοποιηθεί ακόμα περισσότερο. Τα lure είναι δολώματα τα οποία προσελκύουν Pokemons για κάποιο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα, και συνεπώς προσελκύουν αντίστοιχα και κυνηγούς Pokemon άρα και δυνητικούς πελάτες της επιχείρησης. 2. Το περασμένο Σαββατοκύριακο στην Αθήνα, στο Σύνταγμα, μεγάλο κατάστημα της περιοχής, αλλά και δεύτερη εταιρεία που σχετίζεται με διαδικτυακές παραγγελίες φαγητού ενεργοποίησαν τη λειτουργία lure του παιχνιδιού για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα από το συνηθισμένο, που έχει τη δυνατότητα να γεμίζει την περιοχή Pokemon. Στόχος η διαφήμιση και ταυτόχρονα οι πωλήσεις.