Στο ρυθμό των προκριματικών εκλογών ζει η Αμερική καθώς οι υποψήφιοι των Δημοκρατικών και των Ρεπουμπλικάνων αναμετρώνται για το ποιος θα διεκδικήσει την θέση του επόμενου προέδρου. Ήδη σε δύο Πολιτείες, την Αϊόβα και το Νιού Χαμσάιρ, η διαδικασία των προκριματικών έχει ολοκληρωθεί, δίνοντας μια αμυδρή εικόνα για την αποδοχή των υποψηφίων από τους πολίτες. Οι πρώτες αυτές αναμετρήσεις, μάλιστα, δίνουν συνήθως στους νικητές το μομέντουμ για να κερδίσουν το χρίσμα του κόμματός τους, λόγω της στιγμής που διεξάγονται. Στο εκλογικό ημερολόγιο, ακολουθούν η Νεβάδα και η Νότια Καρολίνα για να φτάσουμε στην 1η Μαρτίου και την «Σούπερ Τρίτη», όποτε και διεξάγονται αναμετρήσεις σε έναν μεγάλο αριθμό Πολιτειών. Ο εκλογικός πυρετός στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού, θα κορυφωθεί το Νοέμβριο και συγκεκριμένα στις 8 του μηνός, όποτε και διεξάγονται οι προεδρικές εκλογές. Μέχρι την ανάδειξη του νέου προέδρου των ΗΠΑ, όμως, έχουμε πολύ δρόμο ακόμη. Όσο περνούν οι μέρες, ο αγώνας των διεκδικητών για το χρίσμα του κόμματος κορυφώνεται, με τους υποψηφίους να καταφεύγουν σε διάφορα μέσα προκειμένου να χτυπήσουν τους αντιπάλους τους και να πείσουν το εκλογικό σώμα. Στον αγώνα αυτό, σημαντικό ρόλο παίζουν, όπως και σε άλλες χώρες φυσικά, τόσο τα ΜΜΕ που πολλά εξ αυτών δηλώνουν ανοιχτά ποιον υποψήφιο στηρίζουν, όσο και τα συμφέροντα και οι επιχειρηματίες που κρύβονται πίσω από τη χρηματοδότηση της κάθε καμπάνιας. Από την άλλη, όπως θα δούμε παρακάτω, οι υποψήφιοι εκτός από τις τηλεοπτικές τους εμφανίσεις και τα ντιμπέιτ, δίνουν τη μάχη και στο διαδίκτυο και τα κοινωνικά δίκτυα. Οι ίδιοι, τέλος, δεν φαίνονται ιδιαίτερα συγκρατημένοι στις δηλώσεις τους, καθώς έχουν πιαστεί ακόμη και να ψεύδονται, κάτι που βέβαια δεν το κάνουν όλοι με την ίδια ζέση. Ας τα δούμε, όμως, αναλυτικά…
Ο ρόλος των ΜΜΕ
Η χρηματοδότηση των υποψηφίων
Τα ψέματα των υποψηφίων
Η μάχη στα κοινωνικά δίκτυα