Οι ταξιδιώτες αναζητούν νέους τρόπους να ζήσουν τον κόσμο μετά την πανδημία. Καθώς οι προορισμοί ανοίγουν ξανά τα σύνορά τους, πολλοί λάτρεις του ταξιδιού θέλουν να δοκιμάσουν τις νέες δεξιότητές τους, να εξερευνήσουν την υπέροχη ύπαιθρο ή να ταξιδέψουν σε μέρη που φοβούνται ότι θα επηρεαστούν από την κλιματική αλλαγή.
«Μετά από μήνες αποκλεισμού, οι πελάτες μας επικεντρώνονται στο πού θέλουν να φτάσουν στη συνέχεια. Έχουν χρησιμοποιήσει αυτήν την παύση για να συνειδητοποιήσουν τα προσωπικά πάθη, τα οποία, με τη σειρά τους, ενέπνευσαν τις ταξιδιωτικές τους επιλογές», εξηγεί στο travelpulse.com, ο Geoffrey Kent, ιδρυτής της πολυτελούς ταξιδιωτικής εταιρείας Abercrombie & Kent (A&K).
«Ένα από τα βασικά κίνητρα για ταξίδια μετά την πανδημία είναι να περνάμε ποιοτικό χρόνο με την οικογένεια και τους φίλους μας. Είδαμε μια παρόμοια αντίδραση μετά την 11η Σεπτεμβρίου όταν οι ταξιδιώτες άρχισαν να εκτιμούν τις εμπειρίες της ζωής παρά τις πολυτελείς αγορές, και νομίζω ότι θα το δούμε ξανά μετά από αυτήν την κρίση».
Οι ταξιδιώτες που θέλουν να επωφεληθούν από αυτή τη νέα τάση μπορούν να απολαύσουν ένα ευρύ φάσμα εμπειριών σε εθνικά πάρκα, κάνοντας σαφάρι ή ανακαλύπτοντας υποβρύχια καταφύγια, και μάλιστα οποιαδήποτε εποχή του χρόνου.
Edventure: Μια νέα δημοφιλής ταξιδιωτική τάση που ήρθε για να μείνει
Το Edventure είναι μια άλλη δημοφιλής νέα τάση. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούσαν τον ελεύθερο χρόνο τους για να μάθουν ένα νέο χόμπι και τώρα πραγματοποιούν ταξίδια που σχετίζονται με αυτές τις νέες δραστηριότητες, συμπεριλαμβανομένων διακοπών με θέμα τη μαγειρική, εξορμήσεων για παρατήρηση πουλιών, ταξιδιών που σχετίζονται με τον αγροτουρισμό και πολλά άλλα.
Η A&K διαπίστωσε, επίσης, ότι οι ταξιδιώτες αναζητούν μέρη στα οποία κανείς άλλος δεν πηγαίνει. Αυτή η τάση πιθανότατα ξεκίνησε πριν από την πανδημία καθώς ο υπερτουρισμός άρχισε να είναι μια μη δημοφιλής τάση. Προορισμοί όπως η Σαουδική Αραβία και ο Νότιος Πόλος δείχνουν μεγαλύτερο ενδιαφέρον λόγω της έλλειψης τουριστών.
Πώς η κλιματική αλλαγή διαμορφώνει τις τάσεις στην επιλογή του προορισμού
Η κλιματική αλλαγή, αναφέρει το travelpulse.com, επηρεάζει, επίσης, την επιλογή του προορισμού για τον εκάστοτε ταξιδιώτη. Τα κύματα καύσωνα και οι πλημμύρες που κυριαρχούν στις ειδήσεις κάνουν τους ταξιδιώτες να συνειδητοποιούν ότι θέλουν να ανακαλύψουν προορισμούς που μπορεί να επηρεαστούν από την αλλαγή του κλίματος, πριν αλλοιωθούν. Για παράδειγμα, οι πολικές περιοχές που επηρεάζονται ιδιαίτερα από την άνοδο της στάθμης και της θερμοκρασίας της θάλασσας, εμπνέουν πολλούς ταξιδιώτες ώστε να τις επισκεφτούν άμεσα.