Πόλο έλξης των τουριστών επιχειρεί να καταστεί η πόλη του Πειραιά φιλοδοξώντας με τον τρόπο αυτό να τονώσει την τοπική του οικονομία.
Με την παρουσίαση της καμπάνιας «Destination Pireus- Προορισμός Πειραιάς» ο δήμαρχος της πόλης, Γιάννης Μώραλης, επισήμανε ότι «δύο εκατομμύρια τουρίστες που ταξιδεύουν με τα πλοία, βλέπουν τον Πειραιά από μακριά και κανείς δεν τον επισκέπτεται. Αυτό», όπως είπε, «πρέπει να σταματήσει». Προς την κατεύθυνση αυτήν, η καμπάνια, που όπως είπε ο κ. Μώραλης είναι χορηγία του Ολυμπιακού, αξιοποιεί τα ψηφιακά μέσα (web site, social media- εφαρμογές για ταμπλέτες και κινητά), ώστε ο επισκέπτης να ενημερωθεί και να γνωρίσει τον Πειραιά.
Η καμπάνια πλαισιώνεται με έναν πολυσέλιδο ταξιδιωτικό οδηγό σε διάφορες γλώσσες, ενώ κομβικό ρόλο στην ενημέρωση των τουριστών θα παίξει και ο νέος ιστότοπος www.destinationpireus.com που θα συνδέεται με τον δικτυακό τόπο του δήμου. Εξάλλου, προς ενημέρωση των τουριστών, ο δήμος θα διαθέτει Infopoint σε διάφορα σημεία της πόλης. Την ίδια στιγμή θα διανέμεται στις πύλες της πόλης (λιμάνι), στα αεροδρόμια κλπ.
Στην παρέμβασή του ο πρόεδρος του Ολυμπιακού Βαγγέλης Μαρινάκης, σημείωσε ότι αν ο τουρίστας περιηγηθεί έστω και λίγες ώρες στον Πειραιά αυτό θα είναι κέρδος για την τοπική οικονομία.