Τη θετική απήχηση της Ελλάδας στην αγορά της Σκανδιναβίας αποτυπώνει μελέτη της εταιρείας Related που ανέλυσε και αξιολόγησε την εικόνα της χώρας μας στην αγορά της Σουηδίας και της Νορβηγίας.
Με αφορμή τη σημερινή συνέντευξη της εταιρείας North Events για τη διοργάνωση της τουριστικής έκθεσης « Grekalnd Panorama» που θα πραγματοποιηθεί και φέτος στη Στοκχόλμη, 13 με 15 Φεβρουαρίου, τονίστηκε ότι η Ελλάδα βρίσκεται στην 7η θέση μεταξύ των πιο γνωστών προορισμών.
Την ίδια στιγμή, η Ελλάδα έχει πολύ θετική εικόνα τόσο μεταξύ αυτών που έχουν ταξιδέψει στη χώρα όσο και μεταξύ αυτών που δεν έχουν ταξιδέψει σε αυτήν.
Η έρευνα εκτιμά ότι, ο αριθμός των Σκανδιναβών που συνθέτουν τη δεξαμενή των δυνητικών επισκεπτών για την Ελλάδα ξεπερνά τα 8,1 εκατομμύρια άτομα.
Σε ό,τι αφορά τις ταξιδιωτικές συνήθειες των Σκανδιναβών, οι επισκέπτες στην Ελλάδα δαπανούν κατά κεφαλήν 1.230 ευρώ, ενώ τονίζεται ότι διαμένουν κατά μέσο όρο από 2 έως 8 εβδομάδες.
Μάλιστα αρέσκονται να ταξιδεύουν Σεπτέμβριο και σε ποσοστό άνω του 60% προτιμούν τα οργανωμένα ταξίδια. Σε ό,τι αφορά τα της έκθεσης, τονίστηκε ότι για το 2015 θα πραγματοποιηθεί στο εκθεσιακό κέντρο Ericsson Globe και αναμένονται πάνω από 10.000 επισκέπτες, η είσοδος των οποίων είναι δωρεάν.
Ιδιαίτερη αξία αποκτά η συμμετοχή του «Χαμόγελου του Παιδιού» στη συγκεκριμένη έκθεση και είναι η πρώτη φορά που το «Χαμόγελο» δίνει το παρόν σε μια τουριστική έκθεση, που αφενός μεν θα προβληθεί το έργο του αλλά και το περίπτερο του θα αποτελέσει σημείο αναφοράς για τα παιδιά και τους γονείς αυτών.
Συγκεκριμένα, τις ημέρες της έκθεσης και με τη συνδρομή του δήμου Στοκχόλμης, θα λειτουργεί ειδικός χώρος με ένα δημιουργικό και εκπαιδευτικό πρόγραμμα για οικογένειες με παιδιά που θα επισκεφτούν την έκθεση.