Στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης έδεσε το πρωί -για τελευταία φορά φέτος- το κρουαζιερόπλοιο Aida Aura, με συνολικά 1378 επιβάτες, ορισμένοι εκ των οποίων απολαμβάνουν ήδη τις ομορφιές της πόλης, ενώ άλλοι επέλεξαν να δροσιστούν σε κοντινές παραλίες της Χαλκιδικής.
Το κρουαζιερόπλοιο, με πλήρωμα 400 άτομα, κατέπλευσε στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης στις 8 το πρωί, προερχόμενο από τη Βάρνα και θα αναχωρήσει στις 8 το βράδυ για τη Ρόδο.
Το Aida Aura επισκέπτεται τη Θεσσαλονίκη κάθε χρόνο τέτοια εποχή και φέτος πραγματοποίησε συνολικά πέντε επισκέψεις, ανά δύο εβδομάδες.
Οι επιβάτες του κρουαζιερόπλοιου έχουν επιβιβαστεί σε 12 λεωφορεία, με τα τέσσερα εξ αυτών να κάνουν τον γύρο της Θεσσαλονίκης και τα υπόλοιπα να κατευθύνονται στα Νέα Πλάγια Χαλκιδικής, την Κατερίνη, τα Μετέωρα και τα Πετράλωνα.
Στο μεταξύ, αύριο, στις 7 το πρωί, αναμένεται από την Καβάλα το Silver Spirit, με επόμενό του σταθμό τον Βόλο. Στο συγκεκριμένο κρουαζιερόπλοιο επιβαίνουν περισσότεροι από 440 επιβάτες, ενώ το πλήρωμα φθάνει τα 200 άτομα.
«Χαμογελούν» οι τουριστικοί πράκτορες
Μία από τις καλύτερες χρονιές ήταν η φετινή για την κρουαζιέρα στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ξεπερνώντας ακόμα και τις προσδοκίες της διοίκησης του Οργανισμού Λιμένα Θεσσαλονίκης, που στην αρχή του τρέχοντος έτους μιλούσε για άφιξη συνολικά 25 πλωτών σκαφών, ενώ ο αριθμός τους φαίνεται ότι θα ξεπεράσει τα 30.
Σύμφωνα με την ΟΛΘ ΑΕ, στο επόμενο δίμηνο αναμένεται η άφιξη και των περισσοτέρων κρουαζιερόπλοιων στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, ενώ η περίοδος θα «κλείσει» την 1η Νοεμβρίου. Συγκεκριμένα, εντός του τρέχοντος μήνα αναμένονται άλλα τρία κρουαζιερόπλοια, συμπεριλαμβανομένου και αυτού που θα αφιχθεί αύριο, έξι τον Σεπτέμβριο -ένα εκ των οποίων θα διανυκτερεύσει κιόλας- κι ένα την 1η Νοεμβρίου.
Θετικά στην αύξηση της κρουαζιέρας στη Θεσσαλονίκη επιδρούν οι ενέργειες του Οργανισμού Λιμένος Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ), τα τελευταία χρόνια, για τη διευθέτηση μιας σειράς ζητημάτων που σχετίζονται με την εξυπηρέτηση ενός κρουαζιερόπλοιου -τις γρήγορες διαδικασίες εισόδου/εξόδου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης, την πιστοποίηση των απαιτούμενων συστημάτων ασφαλείας, τα χαμηλά τέλη προσόρμισης και την πρώτη, φιλική εικόνα της πόλης.