«Ίσως κι εσύ να ‘σαι Αθηναίος»! Με αυτό το σλόγκαν και με μια ευρηματική προωθητική εκστρατεία, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών καλεί επισκέπτες απ’ όλον τον κόσμο να νιώσουν πολίτες της Αθήνας μέσω της πρωτοβουλίας του αεροδρομίου, «City Pair Initiative», που τέθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, για την προβολή και την ενίσχυση της ελκυστικότητας της Αθήνας ως προορισμού σε 18 διεθνή αεροδρόμια με συνολική ετήσια κίνηση 170.000.000 επιβατών.
Αποστολή του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού επισκέφθηκε την προηγούμενη εβδομάδα 3 από τα αεροδρόμια-αγγελιοφόρους του μηνύματος στη Γερμανία και, συγκεκριμένα, τα αεροδρόμια του Μονάχου, του Ντίσελντορφ και του Αμβούργου. Ο Γενικός Διευθυντής του ΔΑΑ, Γιάννης Παράσχης και ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Πάνος Λειβαδάς, συνοδεία των Γενικών Προξένων της Ελλάδας στις αντίστοιχες γερμανικές πόλεις, ξεναγήθηκαν στους χώρους των αεροδρομίων, όπου, καθόλη τη διάρκεια του 2014, έντονη είναι η παρουσία της πόλης μας.
Στρέφοντας τα βλέμματα στην Αθήνα, οι χώροι, οι ιστοσελίδες, τα περιοδικά και τα social media των τριών γερμανικών αεροδρομίων με τη συνολική ετήσια κίνηση 72.900.000 επιβατών, έγιναν εξαιρετικές πλατφόρμες ενίσχυσης της δυναμικής της Αθήνας στον παγκόσμιο χάρτη των κορυφαίων ταξιδιωτικών προορισμών – και μάλιστα σε μια περίοδο δοκιμασίας από την οικονομική συγκυρία και τις επιπτώσεις της.
Η γερμανική αγορά, από τις πιο δυνατές αγορές για το αεροδρόμιο της Αθήνας (αντιστοιχεί στο 17% της αγοράς της Δυτικής Ευρώπης), επέδειξε εξαιρετικά ισχυρή ανθεκτικότητα κατά την περίοδο της κρίσης. Επιπλέον, κατά το α’ τετράμηνο του 2014, η αγορά της Γερμανίας σημείωσε εντυπωσιακή άνοδο 45%.
Εκτός από τα 3 γερμανικά αεροδρόμια, η εκστρατεία PerhaΨ you’re an AΘenian too, που «παίζει» με τα γράμματα της ελληνικής αλφαβήτου και με οικουμενικές έννοιες ελληνικής προέλευσης, όπως «ιστορία», «αρμονία», «φιλοξενία», προβάλλει την Αθήνα σε 15 ακόμη διεθνή αεροδρόμια στην Ευρωπαϊκή Ένωση και τη Ρωσία, καθώς επίσης και στον Καναδά, τις ΗΠΑ και τη Λατινική Αμερική, τα οποία, με τη σειρά τους, έχουν εξασφαλίσει την αμοιβαία υποστήριξη των αντίστοιχων προορισμών από το αεροδρόμιο της Αθήνας.
«Είμαστε εξαιρετικά ικανοποιημένοι με τα αποτελέσματα της επίσκεψής μας», δήλωσε ο Γενικός Διευθυντής του ΔΑΑ, Γιάννης Παράσχης, «σε τρία ιδιαίτερα σημαντικά και δυναμικά μέλη της οικογένειας των 18 αεροδρομίων που συμμετέχουν ενεργά στην ενίσχυση της δυναμικής της Αθήνας. Σε αυτούς τους έξι μήνες που μεσολάβησαν από την έναρξη της συνεργασίας μας, τα αεροδρόμια έχουν αποδειχθεί εξαιρετικοί αγγελιοφόροι της καμπάνιας του αεροδρομίου της Αθήνας, PerhaΨ you’re an AΘenian too».