Ξεκίνησε σήμερα και ολοκληρώνεται το Σάββατο, 30 Ιουλίου, η εκτεταμένη επικοινωνιακή δράση για τη Λέσβο, με στόχο την όσο το δυνατόν μεγαλύτερη αύξηση της επισκεψιμότητας, καθώς οι αυξημένες προσφυγικές ροές λειτούργησαν ως τροχοπέδη στην αύξηση της τουριστικής κίνησης, όπως τονίζουν φορείς του νησιού.
Γι’ αυτόν τον λόγο, έχει στηθεί στην πλατεία Συντάγματος ειδικό περίπτερο από τους φορείς του νησιού, με τους εκπροσώπους τους να δίνουν πληροφορίες στους υποψήφιους επισκέπτες. Για την προσέλκυση, μάλιστα, του ελληνικού και όχι μόνο κοινού, οι ξενοδόχοι προσφέρουν μεγάλες εκπτώσεις στα καταλύματά τους, που φτάνουν το 50%, ενώ μεγάλες εκπτώσεις έχουν ανακοινωθεί και για τη μετάβαση στο νησί.
Το περίπτερο επισκέφθηκε σήμερα ο γγ του ΕΟΤ, Δημήτρης Τρυφωνόπουλος και ενημέρωσε τους διοργανωτές της δράσης (δήμος Λέσβου, Επιμελητήριο Λέσβου και Ομοσπονδία Λεσβιακών Συλλόγων Αττικής) για τις προσπάθειες που καταβάλλει ο ΕΟΤ, με σειρά fam, bloggers & press trips μεγάλων Τ.Οs και Media του εξωτερικού, με σκοπό την προβολή του νησιού.
Η εν λόγω εκστρατεία αποτελεί συμπληρωματική ενέργεια της καμπάνιας στο μετρό της Αθήνας, η οποία, ήδη, πραγματοποιείται ως προσφορά της ΣΤΑΣΥ ΑΕ.