Απολογιστική παρουσίαση του KOUZINA, ως πολυεπίπεδης προωθητικής πρωτοβουλίας για τον τουρισμό και την πολιτιστική παράδοση, πραγματοποίησε ο Δήμος Αριστοτέλη Χαλκιδικής το βράδυ της Δευτέρας 30 Αυγούστου στην κατάμεστη Πλατεία Δημαρχείου στην Αρναία.

Κατά τη διάρκειά της ο Δήμαρχος Στυλιανός Βαλιάνος αναφέρθηκε εκτενώς στη μεθοδολογία που ακολουθείται, βάση της οποίας η μηνιαία γαστρονομική γιορτή, που πραγματοποιείται κάθε χρόνο από τις 15 Μαΐου μέχρι και τις 15 Ιουνίου, συνδέεται με όλες τις τοπικές τουριστικές μορφές, αποτελώντας αναπόσπαστο τμήμα τους, αλλά και ραχοκοκαλιά της τοπικής τουριστικής προσφοράς.

Η παρουσίαση του project ανέδειξε το ρόλο της γαστρονομίας στο marketing του ελληνικού τουρισμού, αλλά και το ρόλο της διοργάνωσης στο marketing του τοπικού τουρισμού. Ανέλυσε πλήρως τη δομή της δράσης, τονίζοντας τη σημασία:

  1.  των αφιερωματικών ενοτήτων σε ελληνικούς και μεσογειακούς προορισμούς, παρουσιάζοντας το «αποτέλεσμα σε αριθμούς»,
  2. των γαστρονομικών ταξιδιών εξοικείωσης, εμφανίζοντας τα εκατοντάδες αφιερωματικά κείμενα των χιλίων και πλέον εκπροσώπων Τύπου, που με αφορμή το KOUZINA επισκέφθηκαν τα τελευταία χρόνια τον προορισμό.

Επιπρόσθετα, ο Δήμαρχος Αριστοτέλη εξήρε τη συμμετοχή του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού και του Επιμελητηρίου Χαλκιδικής στην προώθηση της διοργάνωσης. Αξίζει να αναφερθεί ότι την παρουσίαση παρακολούθησαν διαδικτυακά εκπρόσωποι γραφείων Ε.Ο.Τ. εξωτερικού, εκπρόσωποι του Ιδρύματος Ελληνικού Πολιτισμού Κύπρου, καθώς επίσης και η Προϊσταμένη της Γενικής Διεύθυνσης Διοίκησης, Οργάνωσης και Προβολής του Ε.Ο.Τ., κ. Σοφία Λαζαρίδου.

Ιδιαίτερη ήταν η αναφορά του Δημάρχου στην εμπλοκή της τοπικής τουριστικής / γαστρονομικής κοινότητας στις κύριες και παράλληλες εκδηλώσεις της διοργάνωσης, αλλά και της συμμετοχής σε αυτήν πάνω από 800 δημοτών – εκπροσώπων τοπικών κοινωνικών φορέων, οι οποίοι στηρίζουν εθελοντικά τις επί μέρους παρεμβάσεις. Πάνω από 80 βραβεύσεις προς τους συντελεστές της φετινής διοργάνωσης πραγματοποιήθηκαν στο τέλος της βραδιάς.

Έμφαση τέλος δόθηκε στον τρόπο προώθησης και καθιέρωσης μέσω του KOUZINA των τοπικών προϊόντων στην ελληνική και διεθνή αγορά, αλλά και:

  • Στο σύνολο των μεθόδων προβολής του προορισμού μέσα από το μηνιαίο θεσμό,
  • Στις επιλεγμένες συνεργασίες της διοργάνωσης,
  • Στο ρόλο της νεοσύστατης «Αριστοτελικής Σύμπραξης» μεταξύ των επαγγελματιών του τουρισμού και των ντόπιων παραγωγών,
  • Στην επιλεκτική συμμετοχή Ελλήνων και ευρωπαίων chef στις εκδηλώσεις της διοργάνωσης,
  • Στον τρόπο με τον οποίο το KOUZINA προωθεί τις τουριστικές πωλήσεις, δημιουργώντας τουριστικά πακέτα,
  • Στην ετήσια λειτουργία του promo tour.

Αμέσως μετά την παρουσίαση, η οποία πλαισιώθηκε μουσικά από τους ήχους των χάλκινων της Μπάντας της Φλώρινας του Λάζαρου Βαλκάνη, ο πρώην και ο νυν chef της Προεδρίας της Ελληνικής Δημοκρατίας κ.κ. Θανάσης Σκούρας και Βασίλης Μπέκας προσέφεραν στο κοινό το πρώτο δείπνο του promo tour της διοργάνωσης του 2022, προωθώντας την πρωτογενή παραγωγή του ορεινού όγκου.