Τρία βραβεία απέσπασε συνολικά το υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την εφαρμογή κινητών τηλεφώνων Visit Greece, που ανέπτυξε ο ΕΟΤ και η Warply με την υποστήριξη της Mastercard και της Eurobank, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση του ΕΟΤ. Το Visit Greece app συγκεκριμένα απέσπασε δύο διακρίσεις: ένα Platinum και ένα χρυσό βραβείο ως «Καλύτερο Mobile app» της χρονιάς και «Καλύτερο mobile app in Travel & Tourism» στα e-volution Awards 2021. Σημειώνεται ότι η εφαρμογή έχει διακριθεί και στα Mobile Excellence Awards 2020 με το Χρυσό Βραβείο στην ενότητα Mobile Digital Transformation, πάντα σύμφωνα με την ανακοίνωση.
Το Visit Greece App όπως αναφέρει το ΑΠΕ αποτελεί ένα χρηστικό εργαλείο για τους επισκέπτες της Ελλάδας, όπου μπορούν να βρουν γρήγορα και εύκολα ταξιδιωτικές πληροφορίες, καθώς και ενημέρωση σε πραγματικό χρόνο για τουριστικά θέματα. Οι χρήστες μπορούν να κάνουν ερωτήσεις στο ειδικό chatbot. Η εφαρμογή αντλεί και διοχετεύει πληροφορίες από το portal του ΕΟΤ, ενώ είναι και το μοναδικό επίσημο destination app της Ελλάδας.
Παράλληλα αποτελεί μία σύγχρονη πλατφόρμα για τη δωρεάν προβολή ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων. Η εφαρμογή Visit Greece ξεκίνησε πριν από έξι μήνες και ήδη μετράει πάνω από 700.000 downloads. Το 80% είναι εγγεγραμμένοι ενεργοί χρήστες ενώ σε μια εξαιρετικά δύσκολη σεζόν, έχουν ήδη εγγραφεί και 1.000 τουριστικές επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα. Το καινοτόμο, όπως τονίζεται, εγχείρημα υλοποιήθηκε με ταχείς ρυθμούς, καθώς χρειάστηκαν μόλις 10 εβδομάδες από τη σύλληψη της ιδέας μέχρι τη λειτουργία της εφαρμογής. Είναι διαθέσιμη στο ηλεκτρονικό κατάστημα της Google και το App Store.
Ο γγ του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης σημείωσε ότι «μια από τις κεντρικές προτεραιότητές μας στον ΕΟΤ είναι η ενίσχυση των ψηφιακών εργαλείων προβολής του ελληνικού τουρισμού. Θέλουμε να διευκολύνουμε τον επισκέπτη και να προωθήσουμε ελληνικές επιχειρήσεις μέσω του app. Στο πλαίσιο αυτό, προχωρήσαμε σε συγκεκριμένες κινήσεις για να ανταποκριθούμε στις νέες τάσεις, επενδύοντας στην καινοτομία και τις νέες τεχνολογίες. Ήταν άλλωστε και μία ανάγκη του ελληνικού τουρισμού διαχρονική, καθώς δεν υπήρχε πριν κάποιο κεντρικό application που να συμπληρώνει τα άλλα ψηφιακά μέσα που έχουμε στη διάθεσή μας».