Τον θεσμό του «συμπαραστάτη του επιβάτη», ο οποίος θα αποτελεί το «δεξί χέρι» των επισκεπτών και των τουριστών, προκειμένου χωρίς ταλαιπωρία να μπορούν να χρησιμοποιούν άμεσα τις αστικές συγκοινωνίες για την περιήγησή τους, εγκαινίασε σήμερα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» ο Οργανισμός Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ ΑΕ).
«Στόχος της δράσης αυτής, που ενεργοποιείται για πρώτη φορά σε πανελλαδικό επίπεδο από το αεροδρόμιο της Θεσσαλονίκης, είναι αφενός μεν η εξυπηρέτηση και διευκόλυνση, αφετέρου δε η ενίσχυση της θετικής εντύπωσης των επισκεπτών/τουριστών που καταφθάνουν στην πόλη», επισήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ ΑΕ, Γιάννης Τσιωνάς.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο θεσμός του Bus Ambassador (ή amBUSsador), κατά τα πρότυπα των αντίστοιχων ρόλων της εξυπηρέτησης των ταξιδιωτών σε πολλά αεροδρόμια παγκοσμίως, ξεκίνησε να «τρέχει» σήμερα στο αεροδρόμιο Μακεδονία, όπου τις ώρες 10.00-14.00, ένας εργαζόμενος του ΟΣΕΘ θα δίνει πληροφορίες και θα εξυπηρετεί καθημερινά στον χώρο των αφίξεων όποιον επισκέπτη/τουρίστα, το έχει ανάγκη, για τις μετακινήσεις στην πόλη.
Ο θεσμός του Bus Ambassador, μετά την πιλοτική εφαρμογή του, που ξεκίνησε σήμερα, θα επεκταθεί σταδιακά χρονικά ως προς τις ώρες λειτουργίας του «Μακεδονία», ενώ υπάρχει πρόθεση να επεκταθεί και στον σταθμό των «ΚΤΕΛ Μακεδονία», όπως επισήμανε ο κ. Τσιωνάς.
Όπως αναφέρεται σε σχετική σημερινή ανακοίνωση του ΟΣΕΘ, ο »Συμπαραστάτης του Επιβάτη», θα παρέχει ενημέρωση προς τους επισκέπτες/τουρίστες, για το πώς θα φτάσουν στον προορισμό τους, πώς θα μετακινηθούν στην πόλη κατά τις ημέρες της διαμονής τους και πώς θα επιστρέψουν στο αεροδρόμιο, «δίνοντας έμφαση σε τυχόν προβλήματα στις μετακινήσεις για τα οποία θα πρέπει να είναι ενήμεροι, ώστε να μπορούν να μετακινηθούν αποτελεσματικά και χωρίς άγχος». Παράλληλα, θα ενημερώνει και επικουρεί σε ειδικά ζητήματα, όπως η αξιοποίηση χρήσης των ειδικών οχημάτων του ΟΑΣΘ για εξυπηρέτηση των ΑμεΑ.
Υπογραμμίζεται ότι ο ΟΣΕΘ, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του για τον σχεδιασμό βιώσιμων και ποιοτικών μετακινήσεων, ενέκρινε πρόσφατα κανονισμό που μεταξύ άλλων προβλέπει εργαζόμενους του ως «Συμπαραστάτες του Επιβάτη» σε ρόλους εξατομικευμένης παροχής διευκόλυνσης του επιβατικού κοινού και ιδιαίτερα των κατηγοριών που χρήζουν περισσότερης βοήθειας όπως ηλικιωμένοι, ΑΜΕΑ ή επισκέπτες. Ο ΟΣΕΘ διαθέτει 26 εργαζομένους, οι οποίοι στην παρούσα φάση, έχουν τον ρόλο ελεγκτού κομίστρου, αλλά και συλλογής συγκοινωνιακών δεδομένων.