Ο χάρτης των σύγχρονων ψηφιακών εξελίξεων, ως εργαλείο στρατηγικής, πώλησης και μάρκετινγκ των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων θα παρουσιαστεί και φέτος στην έκθεση Xenia 2018, που θα πραγματοποιηθεί 24-26 Νοεμβρίου 2018, στο Metropolitan Expo. Στη κορυφαία παράλληλη εκδήλωση «Digi Hotel», που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο της έκθεσης, σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο στο Hall 3, θα αναλυθούν όλα τα σημαντικά θέματα του ψηφιακού κόσμου της ξενοδοχίας. Για τρεις ημέρες και μέσα από ένα συνεχές πρόγραμμα 22 ωρών, 40 και πλέον ειδικοί ομιλητές παγκόσμιας κλάσης και εμπειρίας θα παρουσιάσουν στους επαγγελματίες επισκέπτες της Xenia, όλο το φάσμα των πρακτικών και των εξελίξεων των τεχνολογιών αιχμής και των ψηφιακών εργαλείων που σήμερα αποτελούν τον κύριο μοχλό λειτουργίας της ξενοδοχειακής βιομηχανίας.
Έξι στοχευμένες θεματικές ενότητες για όλους τους ξενοδόχους
Έξι θεματικές ενότητες, δύο κάθε ημέρα, θα καλύψουν τον ψηφιακό χάρτη των ξενοδοχείων, με θέματα που θα αφορούν τόσο μεγάλες ξενοδοχειακές μονάδες, όσο και μικρά καταλύματα. Ανάμεσα σε άλλα θα αναλυθεί η σύγχρονη Ψηφιακή Παρουσία, όπως αυτή ορίζεται σήμερα παγκοσμίως, το πώς μπορεί να βελτιωθεί, με ποια ψηφιακά εργαλεία και εφαρμογές. Ψηφιακός Κόσμος του Ξενοδοχείου: Σε αυτή την σημαντική ενότητα ουσιαστικά θα αναλυθούν σε βάθος όλα τα βασικά εργαλεία για την ψηφιακή παρουσία του ξενοδοχείου από τους τρόπους που μπορεί ένας ξενοδόχος να βελτιστοποιήσει την ιστοσελίδα της επιχείρησης του για προσέλκυση περισσότερων κρατήσεων, τους λόγους που ένα blog μπορεί να αποτελέσει το καλύτερο εργαλείο πώλησης. Παράλληλα, θα παρουσιαστούν τα οφέλη του google my business αλλά και των analytics για τον ξενοδόχο.