Το Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου μπαίνει δυναμικά τη σεζόν 2025-2026, με ένα πολυσχιδές ρεπερτόριο και ένα δυναμικό καλλιτεχνικό πρόγραμμα που συνδυάζει τη θεματική τόλμη και την κοινωνική ευαισθησία, όπως ανακοίνωσε η Prime Entertainment.
Δύο παραστάσεις που αγαπήθηκαν θερμά από το κοινό και συγκίνησαν, αφού βασίστηκαν σε αληθινές ιστορίες, επιστρέφουν:
«Η Μηχανή του Τούρινγκ», σε σκηνοθεσία Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου, μετά από μια θριαμβευτική πορεία 2 ετών, με εκατοντάδες sold-out σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Κύπρο, επιστρέφει για 30 συλλεκτικές παραστάσεις (από 9/10 έως 30/11). Η παράσταση που αγαπήθηκε από το κοινό και έδωσε στον Ορφέα Αυγουστίδη το Α’ Βραβείου Κοινού του Αθηνοράματος για την ερμηνεία του, επιστρέφει για περιορισμένο αριθμό παραστάσεων, για όλους όσοι δεν πρόλαβαν να βρουν εισιτήρια, αλλά και για εκείνους που θέλουν να την ξαναδούν.
Οι «Σπυριδούλες» της Νεφέλης Μαϊστράλη, η παράσταση που συ-σκηνοθέτησαν ο Θανάσης Ζερίτης και ο Χάρης Κρεμμύδας για την ομάδα 4Frontal, μετά την επιτυχημένη πρεμιέρα της στο Φεστιβάλ Αθηνών & Επιδαύρου 2023 και έπειτα από την τεράστια περσινή της επιτυχία, επιστρέφει δυναμικά στη σκηνή του Θεάτρου Βασιλάκου (από 6/10, κάθε Δευτέρα, Τρίτη & Τετάρτη), φέρνοντας ξανά στο προσκήνιο τις φωνές των γυναικών που υπήρξαν ψυχοκόρες και οικιακές εργάτριες, τις δεκαετίες του 1950 και του 1960, παλεύοντας για την αυτοδιάθεσή τους.
Στη συνέχεια θα κάνουν πρεμιέρα δύο νέες φιλόδοξες παραγωγές:
Η παράσταση «Εκείνος που έκλεψε τη μέρα και πλήρωσε τη νύχτα», η πολυαναμενόμενη σκηνοθετική πρόταση του Θωμά Μοσχόπουλου, πάνω στο εξπρεσιονιστικό έργο του Γκέοργκ Κάιζερ «Von morgens bis mitternachts», με πρωταγωνιστές τον Ορφέα Αυγουστίδη και την Ευγενία Σαμαρά (από 17/12).
Η παράσταση «αθανασία», τo νέο έργο της Νεφέλης Μαϊστράλη, που εμπνέεται από την αμφιλεγόμενη προσωπικότητα της «Αγίας» Αθανασίας του Αιγάλεω, αξιοποιεί το σκάνδαλο «του Θαυματουργού νερού» του Γιώργου Καματερού και διερευνά τον τρόπο χειραγώγησης της πίστης και την εκμετάλλευση της ανάγκης για Μεσσίες, στη σύγχρονη Ελλάδα. Τη σκηνοθεσία αναλαμβάνει ο Θανάσης Ζερίτης (από Ιαν 2026).

«Η Μηχανή του Τούρινγκ», του Benoit Soles,
σε σκηνοθεσία Οδ. Παπασπηλιόπουλου, με τον Ορφέα Αυγουστίδη
Από 9 Οκτωβρίου έως 30 Νοεμβρίου 2025 | Πεμ.-Παρ.-Σαβ. 21:00 και Κυρ. 20:00 | 90 λεπτά
Η προπώληση ξεκίνησε! Κάντε κλικ εδώ
Η βραβευμένη παράσταση επιστρέφει για 30 συλλεκτικές παραστάσεις με τον Ορφέα Αυγουστίδη στον ρόλο του Άλαν Τούρινγκ. Σε σκηνοθεσία και διασκευή του Οδυσσέα Παπασπηλιόπουλου, η παράσταση φωτίζει την τραγική και μεγαλειώδη ζωή του ανθρώπου που έσπασε τον κώδικα των Ναζί, έσωσε εκατομμύρια ζωές συμβάλλοντας στη λήξη του ΒΠΠ και άνοιξε τον δρόμο για την εποχή των υπολογιστών.
«Σπυριδούλες», της Νεφέλης Μαϊστράλη,
σε σκηνοθεσία Θανάση Ζερίτη & Χάρη Κρεμμύδα
Ομάδα 4Frontal | Από 6 Οκτωβρίου 2025 | Δευ.-Τρι. 21:00 και Τετ. 20:00 | 90 λεπτά
Η προπώληση ξεκίνησε! Κάντε κλικ εδώ
Η καθηλωτική παράσταση της ομάδας 4Frontal, σε κείμενο Νεφέλης Μαϊστράλη και σε σκηνοθεσία Θανάση Ζερίτη & Χάρη Κρεμμύδα, συνεχίζει την πορεία της στο Θέατρο Βασιλάκου, αφηγούμενη με δύναμη και ευαισθησία τις ιστορίες των νεαρών κοριτσιών που αναγκάστηκαν να εργαστούν ως ψυχοκόρες τις δεκαετίες του ’50 και του ’60, με σημείο αναφοράς τη συγκλονιστική ιστορία της 12χρονης Σπυριδούλας, ντυμένη με τους ήχους της μοναδικής μουσικής των Θραξ Πανκc.
Παίζουν: Ελένη Βλάχου, Σταύρος Γιαννουλάδης, Τάσος Δημητρόπουλος, Αργυρώ Θεοδωράκη, Κατερίνα Λάττα, Αριστέα Σταφυλαράκη, Ελένη Τσιμπρικίδου.

Οι δύο νέες παραγωγές που έρχονται
«Εκείνος που έκλεψε τη μέρα και πλήρωσε τη νύχτα» (Von morgens bis mitternachts)
του Γκέοργκ Κάιζερ, σε διασκευή και σκηνοθεσία Θωμά Μοσχόπουλου
Πρεμιέρα: 17 Δεκεμβρίου 2025 | Τετάρτη έως Κυριακή
Η νέα σκηνοθετική δουλειά του Θωμά Μοσχόπουλου, ενός από τους πιο ευρηματικούς και στοχαστικούς σκηνοθέτες του ελληνικού θεάτρου, κάνει πρεμιέρα στις 17/12 με τον ιδιαίτερο τίτλο «Εκείνος που έκλεψε τη μέρα και πλήρωσε τη νύχτα». Η παράσταση είναι βασισμένη στο αριστούργημα του εξπρεσιονισμού «Von morgens bis mitternachts» του Γκέορκ Κάιζερ. Πρόκειται για ένα έργο-σταθμό του 20ού αιώνα, που μέσα από έντονους συμβολισμούς και μαύρο χιούμορ σχολιάζει την υπαρξιακή αγωνία του ανθρώπου μέσα σε έναν κόσμο που παραπαίει ανάμεσα σε πολέμους, οικονομικές και ιδεολογικές κρίσεις. Η παράσταση του Μοσχόπουλου αξιοποιώντας τη λεπτή ισορροπία ανάμεσα στην εφιαλτική κωμωδία και το υπαρξιακό δράμα, δημιουργεί ένα σύμπαν όπου ο σαρκασμός λειτουργεί ως αντίδοτο στη συλλογική παράνοια της εποχής.
Στον πρωταγωνιστικό ρόλο, ο Ορφέας Αυγουστίδης δίνει σάρκα και οστά στον αβέβαιο (αντι)ήρωα, ενώ στο πλάι του η Ευγενία Σαμαρά ενσαρκώνει πολλαπλές γυναικείες φιγούρες-σύμβολα, λειτουργώντας ως καθρέφτης και πρόκληση για εκείνον. Μαζί τους επί σκηνής (αλφαβητικά) οι: Βαλεντίνος Κόκκινος, Άλκης Μπακογιάννης, Κωνσταντίνος Πλεμμένος και Γιάννης Σαμσαλάκης.
Μια σπουδαία ομάδα συντελεστών υπογράφει αυτή τη σύγχρονη και τολμηρή ανάγνωση του έργου, γεμάτη οπτικές και ηχητικές ψευδαισθήσεις και συνδυάζει το σκοτεινό ποιητικό σύμπαν του μοντερνισμού των αρχών του 20ου αιώνα, με μια παιγνιώδη ματιά πάνω στον σύγχρονο άνθρωπο.
Η παράσταση θα κάνει πρεμιέρα στις 17/12, μετά και την ολοκλήρωση των παραστάσεων της παραγωγής «Η Μηχανή του Τούρινγκ».
«αθανασία»,
της Νεφέλης Μαϊστράλη, σε σκηνοθεσία Θανάση Ζερίτη
Από Ιανουάριο 2026 | Δευτέρα & Τρίτη
Η Νεφέλη Μαϊστράλη, μία από της σημαντικότερες εκπροσώπους της νεοελληνικής δραματουργίας, εμπνέεται από τον βίο και την πολιτεία της πολυσυζητημένης «Αγίας» Αθανασίας του Αιγάλεω, το πολύκροτο σκάνδαλο του «Θαυματουργού νερού» του Γ. Καματερού που «γιατρεύει» τον καρκίνο, καθώς και τη λειτουργία του ίδιου του Μεσσιανισμού, ως κοινωνικού φαινομένου και παραδίδει επί σκηνής, σε σκηνοθεσία Θανάση Ζερίτη, το νέο της θεατρικό έργο.
Μια μελέτη για το που μπορεί να φτάσει η ανθρώπινη απελπισία και πως λειτουργεί η χειραγώγηση της κοινής γνώμης, μέσω της ψευδαίσθησης. Τι γίνεται όταν η πίστη εμπορευματοποιείται; Τι γίνεται όταν η αθανασία καθίσταται προϊόν; Πόσο επικερδής μπορεί να αποβεί η εκμετάλλευση της ανθρώπινης ψυχής; Πως λειτουργεί η εξαπάτηση μιας πλειοψηφίας που ψάχνει εναγωνίως από κάπου να κρατηθεί, για να σώσει την ψυχή της; Ένα έργο τολμηρό, προκλητικό και βαθιά ανθρώπινο που ανατέμνει τα όρια μεταξύ πίστης και εξαπάτησης, αγιοσύνης και θεατρινισμού, πραγματικότητας και μύθου.
Η παράσταση θα κάνει πρεμιέρα αμέσως μετά την ολοκλήρωση των παραστάσεων της παραγωγής «Σπυριδούλες».
Προπώληση εισιτηρίων: more.com
Θέατρο Κατερίνα Βασιλάκου
Προφήτου Δανιήλ 3, Κεραμεικός