Με ισχυρή αναπτυξιακή πορεία και ξεκάθαρη στρατηγική προτεραιότητα στην καινοτομία και τη βιωσιμότητα, η BSH Home Appliances Group ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση της στην παγκόσμια αγορά οικιακών συσκευών. Ο συνολικός κύκλος εργασιών της εταιρείας ανήλθε στα 15,3 δισ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 3% σε ετήσια βάση και 7,5% σε προσαρμοσμένη βάση για τις συναλλαγματικές διακυμάνσεις.
Παρά τις προκλήσεις στο διεθνές οικονομικό περιβάλλον και τη μειωμένη ζήτηση σε επιμέρους αγορές, η BSH διατήρησε την ανταγωνιστικότητά της, επενδύοντας σε τεχνολογίες αιχμής και ισχυρά brands. Όπως δήλωσε ο Dr. Matthias Metz, Διευθύνων Σύμβουλος της BSH: «Η επιτυχία μας βασίζεται στον συνδυασμό ισχυρών brands, πρωτοποριακών προϊόντων και σταθερής ποιότητας. Με ξεκάθαρους στόχους και μια δυναμική ομάδα, διαμορφώνουμε το μέλλον της αγοράς».
Στην ελληνική αγορά, η BSH Οικιακές Συσκευές διατήρησε την ηγετική της θέση, καταγράφοντας κύκλο εργασιών 175 εκατ. ευρώ. Η εταιρεία πέτυχε διψήφια ανάπτυξη σε βασικές κατηγορίες, όπως η Πλύση Πιάτων (+11%) και η Φροντίδα Ρούχων (+8%), ενώ αύξηση 7% σημειώθηκε και στα Καταναλωτικά Προϊόντα, όπως οι σκούπες και οι μικροσυσκευές κουζίνας.

Ο Γιάννης Γρατσώνης, CEO BSH Οικιακές Συσκευές, δήλωσε: «Στη BSH, ενώνουμε καινοτομία, ποιότητα και αειφορία για να βελτιώνουμε καθημερινά τη ζωή στο σπίτι. Με επίκεντρο τον άνθρωπο και το περιβάλλον, συνεχίζουμε να δημιουργούμε λύσεις που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του σήμερα και διαμορφώνουν το μέλλον. Δέσμευσή μας παραμένει να διατηρήσουμε την ηγετική μας θέση στον τομέα των οικιακών συσκευών, προσφέροντας προϊόντα που εμπνέουν εμπιστοσύνη και συμβάλλουν σε έναν πιο βιώσιμο και καλύτερο κόσμο για όλους».
Από την πλευρά του, ο CFO της εταιρείας, κ. Γιώργος Φενδάκης, υπογράμμισε: «Το 2024 ήταν μια χρονιά προσαρμογής για την αγορά, ωστόσο για τη BSH αποτέλεσε ακόμη μία απόδειξη της ανθεκτικότητας και της στρατηγικής μας εστίασης. Παρά την αναμενόμενη υποχώρηση του Κύκλου Εργασιών λόγω της ολοκλήρωσης του προγράμματος “Ανακυκλώνω – Αλλάζω Συσκευή” του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, διατηρήσαμε τη δυναμική μας και συνεχίζουμε στο 2025 με όραμα, αυτοπεποίθηση και ισχυρές βάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη και ηγεσία στην αγορά».
Η εταιρεία συνεχίζει να επενδύει στρατηγικά στην Έρευνα και Ανάπτυξη, με το 2024 να καταγράφει επενδύσεις ύψους 835 εκατ. ευρώ – ποσό που αντιστοιχεί στο 5,5% του κύκλου εργασιών της, ξεπερνώντας τον μέσο όρο του κλάδου. Παράλληλα, οι συνολικές επενδύσεις ανήλθαν στο 3,4%, με έμφαση στην ψηφιοποίηση και στην ενεργειακή αποδοτικότητα.
Στο πλαίσιο των βιώσιμων πρακτικών, η BSH ενίσχυσε περαιτέρω τις πράσινες πρωτοβουλίες της, τόσο στην παραγωγή όσο και στα τελικά προϊόντα. Ξεχωρίζουν η σειρά Bosch Green Collection, που αξιοποιεί υλικά μειωμένου ή ουδέτερου ανθρακικού αποτυπώματος και πρώτες ύλες βιολογικής βάσης, καθώς και τα νέα φίλτρα μικροπλαστικών στα πλυντήρια ρούχων, τα οποία κατακρατούν έως και το 97% των σωματιδίων.

Με σταθερό προσανατολισμό στις αξίες της καινοτομίας, της αειφορίας και της ανθρώπινης ανάπτυξης, η BSH εισέρχεται στο 2025 με δυναμισμό και εμπιστοσύνη, διαμορφώνοντας το μέλλον της αγοράς και ενισχύοντας ουσιαστικά την ποιότητα ζωής στο σπίτι.