Σίγουρα όταν κάνεις διακοπές δεν θέλεις να έχεις έναν ενοχλητικό γείτονα που να φωνάζει συνέχεια ή κάποιον που να έχει «ξεχάσει» στο δωμάτιό του το κατοικίδιο μόνο του. Ένα παιδάκι που τρέχει στο διάδρομο συνεχώς, σαφώς δεν είναι και η καλύτερή σου, ούτε όμως και το γεγονός ότι αναγκάζεσαι να γίνεις μάρτυρας μιας παρέας που καυγαδίζει στο διπλανό τραπέζι του πρωινού. Μάθε, λοιπόν, ποιοι τύποι πελατών είναι οι πιο ενοχλητικοί σε ένα ξενοδοχείο, για να αποφύγεις συμπεριφορές που θα σε μετατρέψουν στον ενοχλητικό πελάτη που απεχθάνεσαι!
Αμελείς ιδιοκτήτες κατοικίδιων
Δεν υπάρχει πιο όμορφο συναίσθημα από το να μπορείς να πάρεις στα ταξίδια σου παρέα και το κατοικίδιό σου. Όταν μάλιστα το ξενοδοχείο της επιλογής σου είναι pet friendly, οι συγκυρίες είναι ιδανικές. Αυτό δεν σημαίνει, βέβαια, ότι εσύ θα κάνεις τουρισμό στον προορισμό που επέλεξες και θα αφήσεις στο δωμάτιο το κατοικίδιο. Όχι μόνο το φυλακίζεις, αλλά ενοχλείς και τους υπόλοιπους πελάτες αφήνοντας το ζωάκι μόνο του να κλαίει και να κάνει φασαρία, επειδή εσύ δεν ήθελες να το πάρεις μαζί στη βόλτα σου.
Όσοι μαλώνουν δημοσίως
Είναι γεγονός ότι τίποτα δεν φέρνει καλύτερα στην επιφάνεια την όποια ρωγμή ή πρόβλημα υπάρχει σε κάποια σχέση, από μια στρεσογόνα κατάσταση. Πόσο μάλλον όταν βρίσκεσαι ταξίδι και μια πιεστική κατάσταση στην συγκεκριμένη περίπτωση μπορεί να αποβεί μοιραία για τη σχέση. Δεν είναι λίγες εκείνες οι φορές που από το δωμάτιο των διπλανών ακούγονται φωνές και τσακωμοί, για να μην αναφερθούμε στις φορές που έχει τύχει να γίνετε αυτόπτες μάρτυρες τσακωμών ζευγαριού ή παρέας σε κοινόχρηστους χώρους όπως το lobby ή το καφέ του ξενοδοχείου. Όταν μάλιστα οι συγκεκριμένοι χώροι είναι σχετικά μικροί, τότε η αμηχανία που επικρατεί τόσο από το προσωπικό όσο και από τους υπόλοιπους πελάτες είναι έκδηλη στην ατμόσφαιρα.
Ανικανοποίητοι πελάτες
Είναι γεγονός ότι όταν πληρώνεις, θέλεις να έχεις την μέγιστη προσοχή και την καλύτερη εξυπηρέτηση. Αυτό δεν σημαίνει, ωστόσο, ότι θα πρέπει να γκρινιάζεις για το καθετί και έτσι να γίνεσαι ενοχλητικός, όχι μόνο απέναντι στο προσωπικό -το οποίο σημειωτέον κάνει τα αδύνατα δυνατά για να σε εξυπηρετήσει και να σε ικανοποιήσει- αλλά και στους υπόλοιπους πελάτες του ξενοδοχείου, οι οποίοι στην τελική δεν φταίνε και σε τίποτα να σε ακούνε να γκρινιάζεις συνέχεια για το καθετί.