Υπεράριθμη ή καθυστερημένη πτήση, αναγκαστική διανυκτέρευση στο αεροδρόμιο, απώλεια ή φθορά χειραποσκευής είναι κάποιες από τις πιθανές ταλαιπωρίες τις οποίες μπορεί να υποστείτε πριν ή μετά την προγραμματισμένη σας πτήση. Μάθετε παρακάτω ποια είναι τα δικαιώματά σας όταν σας παρουσιαστούν τα παραπάνω «ευτράπελα» και διεκδικήστε την αντίστοιχη αποζημίωση που σας αξίζει.
Υπεράριθμη, καθυστερημένη ή ακυρωμένη πτήση
Σε περίπτωση υπεράριθμης πτήσης, ακύρωσής της ή καθυστερημένης άφιξης στον προορισμό σας (από 3 ώρες και πάνω της προγραμματισμένης άφιξης) έχετε το δικαίωμα να αποζημιωθείτε από την αεροπορική με την οποία πετάτε. Σε αυτή την περίπτωση είναι πολύ πιθανό να σας προσφερθεί κάποιο άλλο δωρεάν εισιτήριο. Διεκδικήστε, ωστόσο, κάποια χρηματική αποζημίωση καθώς τα συγκεκριμένα εισιτήρια έχουν συγκεκριμένη διάρκεια η οποία μπορεί να μην σας εξυπηρετεί.
Δωρεάν ακύρωση εισιτήριων
Οι περισσότερες αεροπορικές εταιρείες σάς δίνουν τη δυνατότητα για δωρεάν ακύρωση του εισιτήριου σας έως και 24 ώρες πριν την προγραμματισμένη ώρα της πτήσης σας. Έχετε υπόψη, ωστόσο, ότι κάποιες αεροπορικές επιστρέφουν τη χρηματική αξία του εισιτηρίου μόνο για συγκεκριμένους ναύλους, καθώς και ότι αρκετές μηχανές κρατήσεων αεροπορικών εισιτηρίων έχουν την δική τους πολιτική, γι’ αυτό να είστε πολύ προσεκτικοί όταν κλείνετε ένα εισιτήριο.
Μετρητά για την απώλεια αποσκευών
Στην περίπτωση που η αποσκευή σας καθυστερήσει να φτάσει στον προορισμό της, έχει χαθεί ή έχει καταστραφεί δικαιούστε χρηματική αποζημίωση. Για να εξασφαλίσετε κάτι τέτοιο θα πρέπει να ακολουθήσετε συγκεκριμένη διαδικασία σύμφωνα με την εκάστοτε αεροπορική εταιρεία. Να είστε πολύ προσεκτικοί, γιατί αν υπερβείτε το χρονικό περιθώριο υποβολής της αντίστοιχης αίτησης μπορεί και να χάσετε την αποζημίωση που δικαιούστε.