Το «μικρό καλοκαιράκι» -όπως συνηθίζεται να αποκαλούμε το φθινόπωρο στην Ελλάδα- συνεχίζει να προκαλεί στους ξένους επισκέπτες τη διάθεση για διακοπές ή/και ολιγοήμερες εξορμήσεις, στους ηλιόλουστους προορισμούς της χώρας μας. Πολύ περισσότερο όταν αυτές προσφέρονται πλέον σε συγκριτικά ελκυστικότερες τιμές. Αυτή είναι η φιλοσοφία της διαδικτυακής καμπάνιας, που υλοποιεί ήδη ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού για την προσέλκυση «last minute travelers», στο πλαίσιο του στρατηγικού σχεδιασμού της αναπληρώτριας υπουργού Τουρισμού Έλενας Κουντουρά για την δυναμική προβολή της Ελλάδας στο εξωτερικό με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την άμεση ενίσχυση των κρατήσεων τελευταίας στιγμής.
Ο ΕΟΤ προσκαλεί στη χώρα στους τουρίστες του φθινοπώρου
«Now is the time», η νέα καμπάνια του οργανισμού
