Η κυβέρνηση της Κροατίας είναι η τρίτη πιο δραστήρια μεταξύ όλων των κυβερνήσεων στο Twitter, καθώς σε διάστημα μικρότερο των τεσσάρων μηνών από τον επίσημο λογαριασμό της δημοσιεύθηκαν 3200 tweets, κατά μέσο όρο 28 σε καθημερινή βάση, σύμφωνα με τα στοιχεία της διεθνούς μελέτης «Twiplomacy» της εταιρείας Burson-Marsteller.
Η κροατική κυβέρνηση, σύμφωνα με ανακοίνωσή της, θεωρεί ότι ο τίτλος «του τρίτου πιο παραγωγικού λογαριασμού στο Twitter» αποτελεί «μία ακόμη αναγνώριση της προσπάθειας και του έργου στην επικοινωνία με τους πολίτες μέσω των κοινωνικών δικτύων» και πρόοδο σε σύγκριση με τον περασμένο χρόνο.
Σύμφωνα με τα ακριβή στοιχεία, από τις 7 Φεβρουαρίου έως τις 2 Ιουνίου του τρέχοντος έτους στον επίσημο λογαριασμό της κροατικής κυβέρνησης δημοσιεύθηκαν συνολικά 3200 tweets, από τα οποία 1470 (ποσοστό 46%) ήταν άμεσες απαντήσεις σε πολίτες.
Σχεδόν το 1/3 των μηνυμάτων κοινοποιήθηκε από τους πολίτες, κάτι που δείχνει ότι οι πολίτες θεωρούν το λογαριασμό της κυβέρνησης έγκυρη και αξιόπιστη πηγή πληροφόρησης.
Επιπλέον και μέσα από τη σελίδα της κροατικής κυβέρνησης στο Facebook, η οποία συγκεντρώνει πάνω από 130.000 like καθημερινά διεξάγεται διάλογος με τους πολίτες.
Το πρώτο εξάμηνο του 2014 μέσω της σελίδας στο Facebook η κυβέρνηση της Κροατίας απάντησε σε 6050 ερωτήματα πολιτών, δηλαδή κατά μέσο όρο σε 33 ερωτήματα σε καθημερινή βάση.
Εκτός από απαντήσεις σε ερωτήματα, η κροατική κυβέρνηση μέσω των σελίδων κοινωνικών δικτύωσης προσπαθεί να προσεγγίσει τους φορολογούμενους και να δείξει με διαφάνεια πως δαπανώνται τα χρήματα του προϋπολογισμού.
Μεγάλη ήταν η δραστηριοποίηση στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης τον Μάιο, όταν η Κροατία, όπως και η Σερβία και η Βοσνία – Ερζεγοβίνη επλήγησαν από καταστροφικές πλημμύρες.
Την περίοδο των πλημμυρών το τμήμα για την online επικοινωνία της κροατικής κυβέρνησης δημιούργησε και ανανέωνε ειδική σελίδα, στον ιστότοπο της κυβέρνησης στην οποία δημοσιεύονταν πληροφορίες που έφθαναν από υπουργεία, πολίτες, εθελοντές και αφορούν την παροχή βοήθειας στις πληγείσες περιοχές. Η έκκληση προς τους πολίτες να βοηθήσουν τους συμπολίτες τους στις πλημμυρισμένες περιοχές έφθασε μέσω των σελίδων κοινωνικής δικτύωσης σε 300.000 πολίτες.