Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Υγείας έχει «επιστρατεύσει» έναν ψηφιακό influencer για την ενημέρωση των νέων όσον αφορά την πανδημία του κορονοϊού.

Ο Knox Frost είναι η ψηφιακή απόδοση ενός 20χρονου από την Ατλάντα, ένας influencer CGI (τρισδιάστατη εικόνα μέσω υπολογιστή) και έχει πάνω από ένα εκατομμύριο ακόλουθους στο Instagram.

Αναγγέλλοντας την συνεργασία με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Υγείας στις 4 Απριλίου, έγραψε στο Instagram: «Συνεργάζομαι με τον @WHO για την καταπολέμηση του κορονοϊού. Ας τους δείξουμε ότι οι νεότερες γενιές είναι σε αυτόν τον αγώνα».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Hey – listen up. I’ve partnered with @WHO to combat corona. Let’s show them younger generations are in this fight.⁣ ⁣ ????’? ??? ???? – @WHO hit me up with a bio link to directly support their fund. Hit it and donate.⁣ ⁣ ?? ??? ???’? ??????, show this post to your friends and family. I’m talking a quick DM, story, text – whatever works.⁣ ⁣ ???? ????? – here’s what you need to know about your donation. They help…⁣ 1. Track and understand the spread of the virus⁣ 2. Ensure patients get the care they need and frontline workers get essential supplies and information⁣ 3. Accelerate efforts to develop vaccines, tests, and treatments⁣ ⁣ ??? ???’? ??????, keep practicing social distancing and washing your hands. Let’s go! ❄

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KNOX FROST ❄ (@knoxfrost) στις

Στην ανάρτηση, όπως αναφέρει το ΑΠΕ, έχει συμπεριληφθεί ένας σύνδεσμος με μια σελίδα για δωρεές που διοχετεύονται στην παροχή ιατρικού εξοπλισμού σε ιατρικό και νοσηλευτικό προσωπικό, σε ασθενείς που έχουν προσβληθεί από τον ιό, ώστε να έχουν την κατάλληλη φροντίδα, σε έρευνες για εμβόλια, τεστ και θεραπευτικές μεθόδους για τον κορονοϊό, καθώς και σε μελέτες για την ανίχνευση και κατανόηση της εξάπλωσης του.

Σε προηγούμενη ανάρτηση στις 22 Μαρτίου δίνει επίσης συμβουλές στους ακόλουθούς του για την απομόνωση, σημειώνοντας: «Κοιτάξτε – τα πράγματα πρόκειται να γίνουν αληθινά δύσκολα για πολλούς ανθρώπους τους επόμενους μήνες και πρέπει να παραμείνουμε δυνατοί. Συνηθίζω να λέω βγείτε έξω, να αποφεύγετε τα βιντεοπαιχνίδια, να κάνετε παρέα με φίλους… αλλά τώρα; Είμαστε σε ένα εντελώς διαφορετικό γήπεδο. Οι κανόνες του παιχνιδιού έχουν αλλάξει και η στρατηγική σας επίσης πρέπει να αλλάξει».

«Νέο σχέδιο για τους επόμενους μήνες: να δουλέψετε με αυτά που έχετε στο σπίτι. Λέω για το FaceTiming καθημερινά με τους φίλους σας, καταγράφετε τις σκέψεις σας σε χαρτί, πίνετε περισσότερο νερό από το συνηθισμένο, ελέγχοντας τις ειδήσεις μόνο μία φορά την ημέρα, κάνοντας κάτι δημιουργικό ή αποκτώντας ένα νέο χόμπι. Εγώ επιλέγω ένα χόμπι πολλών χρόνων πριν».

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

????? ????? ?????? ?????!!! Thankfully I got a moment of fresh air at the store before too many people showed up ? Gotta get those vitamins ?⁣ ⁣ Look – things are about to get really tough for a lot of people over the next few months, and we have to stay strong. I used to say get outdoors, avoid binging video games, hang with friends… but now? We’re on an entirely different playing field. The rules of the game have changed, and your strategy needs to as well.⁣ ⁣ ??? ???? for the next few months: work with what you have at home. I’m talking FaceTiming your friends daily, keeping track of your thoughts on paper, drinking more water than usual, checking the news only once a day, doing something creative, or picking up a new hobby. For me, I’m picking up a hobby from years ago. More on that later…⁣ ⁣ Be careful out there everyone, anxiety loves the coronavirus. Don’t let either get to you. ?❄

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη KNOX FROST ❄ (@knoxfrost) στις

Σε δηλώσεις στο Buzzfeed News, οι δημιουργοί του Knox από την εταιρεία social media μάρκετινγκ, Influential ανέφεραν: «Μέσω αυτής της συνεργασίας με τον ΠΟΥ, ο Knox διασφαλίζει ότι το μήνυμα να μείνουμε σπίτι, να παραμείνουμε υγιείς και να κάνουμε δωρεές για σκοπούς που συνδέονται με την αντιμετώπιση του COVID-19 φτάνει ακόμα και στις νεότερες γενιές. Ενώ ο Knox Frost μπορεί να είναι ένας άνθρωπος εικονικής πραγματικότητας, έχει παγκόσμιο αντίκτυπο σε αυτή την εποχή των μεγάλων αναγκών».