Με αφορμή τη συμπλήρωση 150 εκατομμυρίων ενεργών χρηστών στο Instagram, η Emily White, director of business operations της εταιρείας, παραδέχτηκε σε συνέντευξή της στη Wall Street Journal ότι ήρθε ο καιρός να προστεθούν διαφημίσεις στο λαοφιλές φωτογραφικό κοινωνικό δίκτυο.
Δεν διευκρίνισε τον τρόπο με τον οποίο θα εμφανίζονται οι διαφημίσεις, αλλά άφησε να εννοηθεί ότι η τοποθέτησή τους πιθανότατα θα γίνει στο «ψαχτήρι» της εφαρμογής και στον τομέα «Explore». Μικρό το κακό έως τώρα…
Αυτό που σίγουρα θα ενοχλήσει, πάντως, είναι η α λα Facebook τοποθέτηση διαφημιστικών posts στη ροή της home page μας στο Instagram.
Μέχρι, πάντως, να εγκατασταθούν στοχευμένες ή μη διαφημίσεις, θα περάσει αρκετός καιρός, αφού -όπως παραδέχτηκε η White- το Instagram δεν διαθέτει μηχανισμό ώστε οι διαφημιζόμενες εταιρείες να λαμβάνουν στατιστικά στοιχεία των καταχωρήσεών τους. Τόνισε μάλιστα, ότι αυτός ο μηχανισμός θα κατασκευαστεί από τους προγραμματιστές της εταιρείας ή θα αγοραστεί έτοιμος από third-party εταιρεία.
Πηγή: thegang.gr