Η αναπτυσσόμενη αγορά της Ινδίας, από ότι φαίνεται δεν έχει ακόμα την ανάγκη από τις λεγόμενες high-end συσκευές, αυτό έχει σαν αποτέλεσμα η Apple, παρά τα τεράστια κέρδη της σε παγκόσμιο επίπεδο αλλά και την ευρεία αναγνώριση, να έχει σημαντικό πρόβλημα στη δημιουργία μίας βιώσιμης στρατηγικής πωλήσεων.
Έτσι ο αμερικανικός κολοσσός καταλαμβάνει μόλις την έκτη θέση στην αγορά, παρά την τετραετή παρουσία του εκεί. Εταιρίες, όπως η Samsung, που διαθέτουν στη γκάμα τους συσκευές πολύ πιο προσιτές οικονομικά, αλλά και άλλες τοπικές εταιρίες που επίσης χρησιμοποιούν το Android, παρουσιάστηκαν έτοιμες να εκμεταλλευτούν τη νέα αγορά με τους 1,2 δισεκατομμύρια υποψήφιους καταναλωτές.
Το πρόβλημα εστιάζεται στη μη συνεργασία των τοπικών εταιριών παροχής κινητής τηλεφωνίας, για χρηματοδότηση των συσκευών της Apple ώστε να φτάνουν στα χέρια των καταναλωτών σε μειωμένες τιμές, με την εταιρία να παίρνει την απόφαση να τους αγνοήσει και να προτείνει η ίδια προγράμματα δόσεων.
Φυσικά, με τα σενάρια για μία φθηνότερη Apple συσκευή να έχουν κατακλύσει την τεχνολογική κοινότητα, ίσως τελικά δούμε την αμερικάνικη εταιρία να στοχεύει περισσότερο στην ποσότητα των καταναλωτών, θυσιάζοντας για χάρη τους την ποιότητα.