Όλο και πιο περιοριστικό γίνεται το Twitter σε ό,τι αφορά τις τρίτες εφαρμογές και την πρόσβαση προς την πλατφόρμα μέσω εξωτερικών εργαλείων. Όπως ανακοίνωσε η εταιρεία, ξεκινάει τη λειτουργία του Certified Products Program.
Το CPP θα είναι μια λίστα που θα προβάλλει και εμμέσως θα επιβραβεύει τις εφαρμογές εκείνες που κατά το Twitter κάνουν ορθή χρήση του API του. Αποτελούν δηλαδή παράδειγμα προς μίμηση για τους υπόλοιπους αν θέλουν να τα έχουν καλά με το δημοφιλές δίκτυο microblogging.
Χαρακτηριστικό της αυστηρότητας του είναι ότι το Certified Products Program ξεκίνησε μόνο με 12 εφαρμογές τις οποίες χωρίζει σε τρεις τομείς:
Engagement: Εφαρμογές που κάνουν πιο εύκολη τη συμμετοχή του χρήστη στην υπηρεσία.
Analytics: Εφαρμογές που εξάγουν και αναλύουν στατιστικά στοιχεία για την πλατφόρμα.
Data Resellers: Εφαρμογές που επιτρέπουν τη συνολική διαχείριση των δημόσιων αναρτήσεων του Twitter.
Σε κάθε περίπτωση, ακόμη και αυτό μάλλον θα είναι ένα μεταβατικό στάδιο για την εταιρεία. Λογικά το επόμενο βήμα θα είναι η δημιουργία δικού του καταστήματος εφαρμογών στα πρότυπα του Facebook.