Άμα θέλετε να κρύψετε κάτι, απλά βάλτε το στη δεύτερη σελίδα της Google και είναι σίγουρο ότι θα μείνει εκεί για πάντα! Για πάντα εκτός και άμα κάνετε κάτι για να το αλλάξετε. Σήμερα κιόλας. Μπορεί αυτό το άρθρο να είναι εκλαϊκευμένο και γραμμένο με απλή γλώσσα, όμως πιστέψτε με ως ειδικός στο SEO εδώ και πολλά χρόνια, η υπόθεση να ανεβεί μια ιστοσελίδα στην πρώτη θέση της Google είναι μια πολύ τεχνική αλλά και πολύπλοκη υπόθεση. Ωστόσο, θα προσπαθήσω να σας δώσω 7 απλές συμβουλές για να βελτιώσετε δραστικά το SEO της ιστοσελίδας σας και να βγείτε στην πρώτη σελίδα της Google. Πώς το ξέρω ότι θα γίνει αυτό και για σας αν ακολουθήσετε αυτά τα 7 παρακάτω βήματα; Απλούστατα, γιατί έχει συμβεί το ίδιο και σε δεκάδες άλλους πελάτες μου που διάβασαν τα άρθρα μου κι ακολούθησαν τις συμβουλές μου. Για να μάθετε λοιπόν τι χρειάζεται να κάνετε, διαβάστε παρακάτω.
Στοχεύστε στις σωστές λέξεις κλειδιά
Τα δύο βασικά κριτήρια για να σας κατατάξει η Google είναι:
- η σχετικότητα της ιστοσελίδας σας
- η ποιότητα ή η σημαντικότητα της ιστοσελίδας σας
Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει να στοχεύσουμε στις πιο σχετικές λέξεις κλειδιά. Για παράδειγμα αν οι υπηρεσίες που παρέχουμε είναι οι αποφράξεις στην Αθήνα, θα πρέπει το site μας να είναι εμπλουτισμένο με περιεχόμενο και λέξεις κλειδιά σχετικά με τις αποφράξεις στην Αθήνα. Για να βρείτε τις λέξεις κλειδιά που είναι οι σωστές για την κατηγορία σας ή την αγορά σας, μπορείτε να κάνετε μια έρευνα στο Google Keyword Tool ή να δείτε τους ανταγωνιστές σας με ποιες λέξεις κλειδιά βγαίνουν στην Google και γενικά σε όλες τις μηχανές αναζήτησης.
Δημιουργήστε τις πιο σχετικές σελίδες προορισμού
Αφού λοιπόν έχετε εντοπίσει τις σωστές λέξεις κλειδιά, τότε και μόνο θα πρέπει να δημιουργήσετε τις σωστές σελίδες προορισμού. Η σελίδα προορισμού είναι η πρώτη σελίδα την οποία επισκέπτεται ο χρήστης μόλις μπει στο site σας από τη Google ή από κάποιο άλλο link σε άλλο site ή από τα social media. Εκτός από την αρχική μας σελίδα που είναι και η πιο δυνατή σελίδα προορισμού, σίγουρα θα πρέπει να δημιουργήσουμε και κάποιες άλλες σελίδες προορισμού. Για παράδειγμα, αν έχουμε ένα eshop με είδη μαγειρικής, δεν μπορούμε στην πρώτη σελίδα να βάλουμε όλες τις λέξεις κλειδιά, όπως κατσαρόλες, τηγάνια, πυρέξ, κουτάλια, μαχαίρια κτλ. Θα πρέπει να δημιουργήσουμε άλλη κατηγορία προϊόντων για τις κατσαρόλες, άλλες για τα τηγάνια, άλλες για κάθε brand ξεχωριστά και μετά να τοποθετήσουμε σωστά κάθε κατηγορία προϊόντων εντός της σελίδας προορισμού με κείμενα, φωτογραφίες και σωστό URL με τις αντίστοιχες λέξεις κλειδιά.
Δημιουργήστε ποιοτικά backlinks
Στη συνέχεια θα πρέπει να δημιουργήσουμε ποιοτικά backlinks. Τα ποιοτικά backlinks είναι αυτά που γίνονται με το χέρι και περιέχουν φυσικά links προς το site μας από άλλα ποιοτικά site.
Δημιουργήστε social signals με κοινοποιήσεις σε όλα τα social media
Τα social media signals ειδικά αυτά από το Google Plus, που ανήκει στην Google αλλά και από όλα τα άλλα μεγάλα social media όπως Facebook, Twitter, Tumblr, Pinterest, LinkdedIn είναι αυτά που θα σας δώσουν δύναμη για να ανεβείτε. Τα social media signals είναι σήματα κατάταξης που συμμετέχουν στον αλγόριθμο της Google και αυτά.
Διασυνδέστε όλες τις σελίδες προορισμού μεταξύ τους
Η εσωτερική διασύνδεση όλων των σελίδες με τις λέξεις κλειδιά μεταξύ τους είναι σημαντική για 2 λόγους:
- Γιατί τα εσωτερικά links λαμβάνονται ως backlinks από τη Google και
- Γιατί βοηθάτε στην καλύτερη προσπέλαση της ιστοσελίδας σας από τις μηχανές αναζήτησης.
Μειώστε την ταχύτητα φόρτωσης
Η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας σας είναι βαρόμετρο σχετικά με την κατάταξη σας στις πρώτες θέσεις. Κανείς δεν θέλει ένα αργό site και κανένας επισκέπτης δεν παραμένει σε μια ιστοσελίδα που κάνει να φορτώσει παραπάνω από 3 δευτερόλεπτα. Βέβαια ο στόχος σας θα πρέπει να είναι χρόνος φόρτωσης 1 έως και 2 δευτερόλεπτα το πολύ. Το καλό και γρήγορο hosting καθώς και οι σωστές ρυθμίσεις στην ιστοσελίδα σας θα σας βοηθήσουν να ρίξετε αυτούς τους χρόνους και να συμπιέσετε όσο το δυνατόν περισσότερο τον χρόνο φόρτωσης. Έχουμε παρατηρήσει ότι κάθε χρόνο η Google γίνεται όλο και πιο ευαίσθητη με τον χρόνο φόρτωσης και τιμωρεί αλγοριθμικά τα αργά sites.
Ρωτήστε έναν SEO expert
Σας φαίνονται όλα τα παραπάνω κινέζικα; Κανένα πρόβλημα. Μπορείτε να ζητήσετε τη γνώμη των ειδικών στο SEO, ενός SEO expert δηλαδή -αν δεν το έχετε κάνει ήδη- για να σας βοηθήσει με τον καλύτερο τρόπο να βάλετε σε σειρά τα παραπάνω και να ενώσετε τα κομμάτια του παζλ που θα σας οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια στην πρώτη σελίδα ή και στην πρώτη θέση της Google. Οι ειδικοί στο SEO ξέρουν καλύτερα από εσάς τι χρειάζεται να κάνετε και θα σας βοηθήσουν να καταφέρετε σε λιγότερο χρόνο καλύτερα αποτελέσματα στις μηχανές αναζήτησης. Μπορείτε να γραφτείτε στο site μου και να κατεβάσετε εντελώς δωρεάν τον Οδηγό SEO αξίας 129 ευρώ.Έτσι θα έχετε κάθε εβδομάδα τις ενημερώσεις για να μην χάνετε τίποτα σχετικά με τη Google και την αύξηση της επισκεψιμότητας στην ιστοσελίδα σας. Βιογραφικό Ονομάζομαι Γιάννης Διβράμης. Έχω σπουδάσει μάρκετινγκ και οικονομικά στο Λονδίνο, έχω MBA και από το 2000 ασχολούμαι επαγγελματικά με το ίντερνετ, το μάρκετινγκ, την κατασκευή ιστοσελίδων, το SEO και τα social media.